Taloushallinnon kanava

Taloushallinnon kanavalta löydät taloushallinnon uutiset, taloushallintoalaa koskevat ilmiöt, taloushallinnon ammattilaiset ja alan kiinnostavat keskustelut. Olitpa taloushallinnon ammattilainen, opiskelija tai muuten vain aiheesta kiinnostunut, on Taloushallinnon kanava sinua varten!

Etsi kanavalta

Haku kohdistuu Kanavalle

Taloushallinnon kanava

Valtio ottaa vaiheittain käyttöön Peppol-tilausprosessin – tärkeää tietoa tilitoimistojen asiakasyrityksille
Valtio ottaa 1. huhtikuuta 2024 alkaen vaiheittain käyttöön Peppol-hankintasanomat. Harva tilitoimisto tuottaa palvelua valtionhallinnon yksiköille, mutta sitäkin useammalle tilitoimiston asiakasyritykselle yksi tai useampi valtionhallinnon yksikkö voi olla tärkeä asiakas. Lue tästä artikkelista, mitä uudistuksesta on hyvä tietää.
Lataa lisää

Huomasithan nämä

Tilisanomat

Tilisanomat on yritystalouden ja laskennan ammattilehti. Taloushallinnon substanssitieto asuu Tilisanomissa.

Uutiskirje

Liity jakeluun ja saat tuoreimmat uutiset ja tärkeimmät tiedotteet sähköpostiisi kerran viikossa.

Lehdistötiedotteet ja uutisarkisto

Käytämme uutishuonetta jatkossa lehdistötiedotteiden jakeluun.

• kirjoittanut Taloushallintoliitto
    Vuonna 2023 järjestetyn taloushallinnon asiantuntijoiden KLT-tutkinnon on suorittanut 161 taloushallinnon ammattilaista. Lämpimät onnittelut uusille KLT-asiantuntijoille!
  • kirjoittanut Taloushallintoliitto
    Palkkahallinnon asiantuntijan PHT-tutkinnon on suorittanut ennätykselliset 113 henkilöä! Tutkintoa suorittamaan haki yli 270 palkka- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijaa. Omaa asiantuntijuuttaan ja ammattitaitoaan ylläpitäviä PHT-asiantuntijoita on Suomessa nyt yli 850 henkilöä.
  • kirjoittanut Taloushallintoliitto
    Vuoden 2023 talousohjauksen ja yritysneuvonnan TNT-tutkinnon on suorittanut 26 asiantuntijaa. Tutkinto järjestettiin tänä vuonna toista kertaa. Uusia TNT-asiantuntijoita juhlistetaan tänään 26. lokakuuta todistustenjaossa Syysseminaarin yhteydessä Helsingissä.

Tilaa Taloushallintoliiton uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Lisäksi saat tiedon esimerkiksi uusimmista koulutuksistamme ja tapahtumistamme. Lähetämme uutiskirjeen sinulle noin kerran viikossa.