Taloushallinnon kanava

Taloushallinnon kanavalta löydät taloushallinnon uutiset, taloushallintoalaa koskevat ilmiöt, taloushallinnon ammattilaiset ja alan kiinnostavat keskustelut. Olitpa taloushallinnon ammattilainen, opiskelija tai muuten vain aiheesta kiinnostunut, on Taloushallinnon kanava sinua varten!

Etsi kanavalta

Haku kohdistuu Kanavalle

Taloushallinnon kanava

Monta toimijaa, yhteiset intressit
Taloushallintoalan houkuttelevuuden nostaminen ja osaavan työvoiman saaminen edellyttää Taloushallintoliiton, yritysten ja oppilaitosten yhteisiä ponnisteluita. Onnistunut työelämäyhteistyö on kolmen kauppa, joka hyödyttää myös tulevaisuuden ammattilaisia.
Lataa lisää

Huomasithan nämä

Tilisanomat

Tilisanomat on yritystalouden ja laskennan ammattilehti. Taloushallinnon substanssitieto asuu Tilisanomissa.

Lehdistötiedotteet ja uutisarkisto

Jotkin julkaisemamme uutiset löydät vielä uutishuoneesta. Käytämme uutishuonetta jatkossa vain lehdistötiedotteiden jakeluun.

• kirjoittanut Taloushallintoliitto
    Taloushallintoliitto auktorisoi 31 taloushallinnon palveluntarjoajaa viimeisen vuoden aikana. Auktorisointi on talous- ja palkkahallinnon palveluja tarjoavalle yritykselle tärkeä etappi ja vahva todiste alan osaamisesta.
  • kirjoittanut Taloushallintoliitto
    Kirjanpito- ja tilinpäätöspalvelujen liikevaihto kasvoi viime vuonna yhteensä 3,9 prosenttia edellisvuoteen verrattuna, kertoo Tilastokeskuksen tuore suhdannekatsaus.
  • kirjoittanut Taloushallintoliitto
    Arvopapereiden verotus osakeyhtiöiden verotuksessa muuttui vuoden 2020 alussa, kun elinkeinotoimintaa ja muuta tulonhankkimistoimintaa verotetaan samalla ns. elinkeinotoiminnan tulolähteellä. Verohallinto on 17.2.2022 antanut päivitetyn ohjeen arvopaperisijoittamisen tulolähteestä. Muun elinkeintoiminnan ohella harjoitettu arvopaperikauppa on ohjeen mukaan yleensä osakeyhtiön elinkeinotoimintaa,

Tilaa Taloushallintoliiton uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Lisäksi saat tiedon esimerkiksi uusimmista koulutuksistamme ja tapahtumistamme. Lähetämme uutiskirjeen sinulle noin kerran viikossa.