Taloushallinnon kanava

Taloushallinnon kanavalta löydät taloushallinnon uutiset, taloushallintoalaa koskevat ilmiöt, taloushallinnon ammattilaiset ja alan kiinnostavat keskustelut. Olitpa taloushallinnon ammattilainen, opiskelija tai muuten vain aiheesta kiinnostunut, on Taloushallinnon kanava sinua varten!

Etsi kanavalta

Haku kohdistuu Kanavalle

Taloushallinnon kanava

Kesäloma on uudistumisen aikaa: ajatustyökalut muutoksen tukena
Kesälomalla olemme monesti vastaanottavaisillamme, koska saamme itse valita mitä teemme ja missä järjestyksessä. Ympärillä oleva vapaus ja aika luovat voimistumisen tunteen. Kesäloma tarjoaa usein täydellisen tilaisuuden paitsi rentoutumiseen myös henkilökohtaiseen kasvuun ja uudistumiseen.
Kaikki Kanavan artikkelit

Huomasithan nämä

Elina Vainio
27.03.2024 Uratarina
Kirjanpitäjä siirtyi yksityiseltä puolelta julkisorganisaation talouteen – mikä muuttui?
Tiesitkö, että jokainen kunta on konserni? Tiesitkö, mitä eroa on myynti- ja maksutuotolla? Jos et, niin ei huolta – ei tiennyt KLT Elina Vainiokaan, ennen kuin hänen urapolkunsa vei taloushallinnon asiantuntijaksi yksityiseltä puolelta julkiselle sektorille, kuntien ja hyvinvointialueiden taloushallintoon. Julkistalouden ja yritystalouden parissa työskentelyssä onkin monia eroja.

Tilisanomat

Tilisanomat on yritystalouden ja laskennan ammattilehti. Taloushallinnon substanssitieto asuu Tilisanomissa.

Uutiskirje

Liity jakeluun ja saat tuoreimmat uutiset ja tärkeimmät tiedotteet sähköpostiisi kerran viikossa.

Lehdistötiedotteet ja uutisarkisto

Käytämme uutishuonetta jatkossa lehdistötiedotteiden jakeluun.

RSS-virhe: WP HTTP Error: cURL error 35: error:14094410:SSL routines:ssl3_read_bytes:sslv3 alert handshake failure

Tilaa Taloushallintoliiton uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Lisäksi saat tiedon esimerkiksi uusimmista koulutuksistamme ja tapahtumistamme. Tutustu uutiskirjevalikoimaamme!