Sopimukset ja sopiminen

Tee aina kirjallinen sopimus.

Taloushallintoliiton sopimuskone

Taloushallintoliiton sopimuskone on tilitoimistoille tarkoitettu sopimusten hallintaan ja TAL 2023 -sopimusdokumenttien luontiin tarkoitettu pilvipohjainen palvelu.

Sopiminen Taloushallintoliiton sopimuskoneella on jäsenille jäsenyyteen sisältyvä palvelu. Sen voit myös ostaa edulliseen 69 euron hintaan, lisätietoja alla.

Taloushallintoliiton sopimuskoneella tehtävä sopimus on Toimeksiantosopimus TAL2023:n mukainen ja sopimuksen laatija voi ottaa huomioon tarvittavat palvelut ja niiden erittelyt. Mallisopimukseen kuuluu TAL 2023 -sopimuspaketti yleisine sopimusehtoineen ja sopimus henkilötietojen käsittelystä, jonka voit tehdä joko osana pakettia tai erikseen. Omia palvelualueita ja palvelutuotteita on helppo lisätä ja ohittaa sopimuslomakkeelta ne kohdat, jotka eivät kyseisessä sopimuksessa ole aiheellisia.

Sopimuskonepalvelu on suomenkielinen. Sopimusdokumentin voi tehdä myös ruotsin- ja englannin kielellä. Sopimuksemme teknisen toteuttajan (Koho Sales Oy) kanssa takaa, että sopimukset säilyvät palveluntarjoajan järjestelmässä. Rekisteröitynyt taho omistaa omat sopimuksensa, niiden tietoja ei saa mikään toinen osapuoli. Lue lisää Koho Sales Oy:n sivuilta: Tehosta toimintaa Taloushallintoliiton sopimuskoneella.

Kätevä ja turvallinen tapa tehdä sopimukset

Aloita käyttö rekisteröitymällä käyttäjäksi. Laskutamme tilauksen rekisteröitymisten perusteella jälkikäteen.

Taloushallintoliiton sopimuskoneen hinta on 69 euroa + alv / tilauskausi (*

*) tilauskaudet 1.1.–31.12. / 1.4.–31.3. / 1.7.–30.6. / 1.10.–30.9. Tilaus jatkuu kestotilauksena tilauskausittain vuosimaksullisena palveluna, ellei sitä irtisanota edellisen tilauskauden loppuun mennessä. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Kysy lisää tilitoimiston ja asiakkaan välisestä sopimisesta ari.lahdenkauppi@taloushallintoliitto.fi tai Taloushallintoliiton sopimuskoneen teknisestä käyttämisestä ja sähköisestä allekirjoittamisesta: asiakaspalvelu@kohosales.com.