Viestintä ja uutiskirjeet

Alan uusin tieto ensimmäisten joukossa
Kuva saksofonista

Seuraa viestintäämme tilaamalla uutiskirje

Kun seuraat viestintäämme, saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa. Taloushallinnon kanavalla julkaisemme taloushallintoon, taloushallintoalaan ja alan ammattilaisiin liittyvää sisältöä; artikkeleita, videoita, blogeja, podcasteja sekä kumppanisisältöjä. Tilaamalla uutiskirjeemme saat uusimmat artikkelit ja uutiset suoraan sähköpostiisi.

Jäsenille aina enemmän tietoa

Lähetämme säännöllisesti lisää tietoa jäsentemme vastuuhenkilöille sekä kaikille jäsentoimistoissa työskenteleville henkilöille. Olet automaattisesti jäsenviestinnän piirissä, kun sinulla on tunnukset Taloushallintoliiton verkkosivuille ja työnantajaksesi on merkitty Taloushallintoliiton jäsenyritys.