Viestintä ja uutiskirjeet

Alan uusin tieto ensimmäisten joukossa
Kuva saksofonista

Seuraa viestintäämme tilaamalla uutiskirje

Kun seuraat viestintäämme, saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa. Taloushallinnon kanavalla julkaisemme taloushallintoon, taloushallintoalaan ja alan ammattilaisiin liittyvää sisältöä; artikkeleita, videoita, blogeja, podcasteja sekä kumppanisisältöjä. Tilaamalla uutiskirjeemme saat uusimmat artikkelit ja uutiset suoraan sähköpostiisi.

Jäsenille aina enemmän tietoa

Lähetämme säännöllisesti lisää tietoa jäsentemme vastuuhenkilöille sekä kaikille jäsentoimistoissa työskenteleville henkilöille. Olet automaattisesti jäsenviestinnän piirissä, kun sinulla on tunnukset Taloushallintoliiton verkkosivuille ja työnantajaksesi on merkitty Taloushallintoliiton jäsenyritys.

Viimeisimmät uutiset:

ohjelmisto koodi
Selvitys: arvonlisäveron nosto 25,5 prosenttiin aiheuttaa useita haasteita ohjelmistoille
Arvonlisäverokannan muutos desimaalimuotoiseen 25,5 prosenttiin on lakiesityksen mukaan tarkoitus saattaa voimaan jo 1. syyskuuta 2024. Näin nopea aikataulu tulee hyvin todennäköisesti aiheuttamaan viivästyksiä laskutukseen. Kyselyissä ja ohjelmistotalojen keskustelutilaisuudessa selvisi, että alv-kannan muutos aiheuttaa monia erilaisia haasteita. Taloushallintoliitto on lähettänyt lausuntonsa asiasta Valtiovarainministeriölle.
auktorisointi Ari Lahdenkauppi Kati Stenman
Auktorisointi on taloushallinnon laadun tae – 17 uutta auktorisoitua yritystä kaudella 2023–2024
Taloushallintoliitto auktorisoi 17 taloushallinnon yritystä viimeisen toimintakauden aikana. Auktorisointi on talous- ja palkkahallinnon palveluja tarjoavalle yritykselle merkittävä saavutus ja vahva todiste alan osaamisesta. Taloushallintoliiton myöntämä auktorisointi takaa, että asiakasyrityksen taloushallinnon palvelut hoitaa luotettava, vakavarainen ja osaava ammattilainen.

Tilaa Taloushallintoliiton uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Lisäksi saat tiedon esimerkiksi uusimmista koulutuksistamme ja tapahtumistamme. Tutustu uutiskirjevalikoimaamme!