Stipendit opiskelijoille

Opintojensa loppuvaiheessa olevat taloushallintoalan opiskelijat voivat hakea stipendiä Tili-instituuttisäätiöltä.

Ilmoitamme stipendin saajille henkilökohtaisesti.

Jaamme vuosittain lukuisia stipendejä gradun tai opinnäytetyön perusteella ansioituneille taloushallinnon opiskelijoille, jotka ovat valmistumassa tai juuri valmistuneet yliopistosta tai ammattikorkeakoulusta. Stipendiä voi hakea kuluvan vuoden kesäkuun loppuun mennessä. Viestimme stipendin saajista alkusyksystä. Jos tunnet juuri valmistuneen tai pian valmistuvan opiskelijan, kerro hänelle mahdollisuudesta hakea stipendiä!

Tili-instituuttisäätiön myöntämän stipendin suuruus on pro gradu -tutkielmasta 500 euroa ja ammattikorkeakoulun opinnäytetyöstä 350 euroa.

Hae stipendiä täyttämällä lomake. Liitä hakulomakkeeseen tutkielmasi tiedostona sekä tieto tutkielman arvioinnista:

Lisätietoja stipendihausta voit kysyä laittamalla viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi

Stipendien saajat vuosina 2021–2023

Onnea Tili-instituuttisäätiön stipendin saaneille!

Vuonna 2023 Tili-instituuttisäätiö myönsi stipendin 45 tutkielmalle. Onnittelut kaikille stipendin saaneille!

Onnea, stipendit saajat!

Tänä vuonna Tili-instituuttisäätiö myönsi stipendejä 18 tutkielmalle. Stipendin suuruus on pro gradu-tutkielmasta 500 euroa ja ammattikorkeakoulun opinnäytetyöstä 350 euroa.

Vuonna 2021 stipendin saaneet lopputyöt

Tili-instituuttisäätiön myöntämät stipendit vuonna 2021