PHT-valmennus

Taloushallintoliiton PHT-valmennus on monimuotoinen, tavoitteellinen koulutuskokonaisuus PHT-tutkintoon tähtäävälle!

Oletko päättänyt suorittaa taloushallintoalan arvostetun PHT-tutkinnon? Taloushallintoliiton PHT-valmennus on moduuleista koostuva monimuotokoulutus, jossa tavoitteena on PHT-tentin läpäisy.

Valmennuksessa valitset tarpeisiisi sopivat oppimismuodot ja -aikataulun, vahvistat osaamistasi olennaisissa asioissa ja harjoittelet vastaustekniikkaa. Voit valita itsenäisen verkko-​oppimisen, koulutuspäivien etäosallistumisen – tai kaikki niistä! Käytössäsi on myös tenttiarkisto sekä kysymysklinikat alan huippukouluttajiemme kanssa.

Suosittelemme valmennusta:

• PHT-tenttiin tähtäävälle. Koulutus valmentaa vastaustekniikkaan, helpottaa PHT-tentin luku-urakkaa ja vahvistaa osaamista.
  • Jo PHT:n suorittaneelle, joka haluaa vahvistusta osaamiseensa alueilta, jotka PHT:n tulee hallita.
  • Taloushallinnon ammattilaisille oman osaamisen kehittämiseen.

Varmista paikkasi ja ilmoittaudu mukaan. Verkko-oppimisympäristö ja tenttiarkisto ovat käytössäsi syksyn PHT-tenttiin saakka. Lähikoulutukset ja kysymysklinikat järjestetään alkukevään aikana.

Tervetuloa mukaan matkalle kohti PHT-tentin läpipääsyä!