Taloushallinnon ohjelmistofoorumi

Kuvassa kellon rattaat

Foorumin tavoite

Perustimme yhdessä yhteistyöjäsentemme kanssa 23.1.2018 taloushallinnon ohjelmistofoorumin tavoitteenamme taata omalta osaltamme suomalaisille pk-yrityksille maailman parhaat taloushallinnon palvelut. Mukana olevien ohjelmistoyritysten järjestelmillä tuotetaan yli 95 % suomalaisten yritysten kirjanpidoista ja tilinpäätöksistä.

Maailman parhaan taloushallinnon palvelun takaaminen edellyttää osaavien kirjanpitäjien ja laadukkaiden ohjelmistojen lisäksi myös edistyksellistä lainsäädäntöä, yhteisiä standardeja, ymmärrettäviä sopimusmalleja sekä kovan kilpailun oheen myös yhteistyötä ja kokemusten jakoa alan toimijoiden välillä.

Taloushallinnon ohjelmistofoorumissa:

• edistämme taloushallinnon automaatiota
  • seuraamme ja pyrimme vaikuttamaan taloushallinnon toimijoihin, järjestelmiin ja prosesseihin vaikuttavaan lainsäädäntöön
  • edistämme taloushallinnon standardeja esimerkiksi järjestelmäintegraatioiden, raportointi- ja analyysipalvelujen ja tilintarkastuksen kehittämiseen
  • vaihdamme ajatuksia ja näkemyksiä yhteisistä haasteista sekä keskustelemme näistä taloushallinnon palveluita tuottavien yritysten kanssa
  • teemme yhteistyötä muiden edunvalvonta- ja standardointiorganisaatioiden kanssa

Foorumin jäsenet

• Accountor Finago Oy
  • Accountor HR Solutions Oy
  • Atsoft Oy
  • Briox Finland Ab
  • CGI Suomi Oy
  • Emce Solution Partner Oy
  • Fennoa Oy
  • Heeros Oyj
  • Lemonsoft Oy
  • Mediamaestro Oy
  • Netbaron Solutions Oy
  • Staria Oyj
  • Visma Solutions Oy
  • Visma Software Oy

Yhteistyötä koordinoi Taloushallintoliitto ja liiton johtava asiantuntija Janne Fredman.

Tilaa Taloushallintoliiton uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Lisäksi saat tiedon esimerkiksi uusimmista koulutuksistamme ja tapahtumistamme. Lähetämme uutiskirjeen sinulle noin kerran viikossa.