Taloushallinnon verkosto

Tarjoamme kiinnostavat ja relevantit verkostot sekä sinulle että yrityksellesi.
07.02.2022
Auktorisoitujen tilitoimistojen lista
Jokainen yrittäjä tarvitsee talousasioihin sen oikean käden. Auktorisoitu tilitoimisto on yrittäjän luottopakki ja paras ystävä. Parhaat tilitoimistot löytyvät auktorisoitujen tilitoimistojen listasta.
06.02.2022
Liity taloushallinnon ammattilaisverkostoon!
Astetta vapaamuotoisempi klubitoiminta kokoaa yhteen alan ammattilaiset järjestämällä sekä yhteisiä että paikallisia tapaamisia, webinaareja ja erilaisia aktiviteetteja.
Kuvassa viljapelto
25.01.2022
Taloushallintoliiton yhteistyöjäsenet
Tutustu taloushallintoalaa palveleviin yrityksiin ja yhteisöihin. Hyödynnä yhteistyöjäsenten tarjoamat hintaedut. Rakenna vahva verkosto.
31.01.2022
Hallitus ja asiantuntijaryhmät
Taloushallintoliitossa ja Tili-instituuttisäätiössä toimii aktiivisesti alan ammattilaisista koostuvia erilaisia kokoonpanoja ja asiantuntijaryhmiä, jotka kehittävät toimialaa, alan pätevyyksiä sekä Taloushallintoliiton toimintaa. Asiantuntijaryhmät ovat jäsenille väylä vaikuttaa ja tuoda oma ammattitaito ja työpanos liiton päivittäisiin projekteihin.
21.12.2021
Taloushallinnon kanava
Taloushallinnon kanavalta löydät taloushallinnon uutiset, taloushallintoalaa koskevat ilmiöt, taloushallinnon ammattilaiset ja alan kiinnostavat keskustelut.