Jäsenneuvonta

Me neuvomme maksutta ja ymmärrettävästi.

Aina kun tarvitset apua kirjanpito-, palkkahallinto- tai verotuskysymyksissä, voit kääntyä liiton asiantuntijan puoleen.

Kirjanpito

KILAn jäsen, KLT Leena Rekola-Nieminen sekä KLT, HT Sirpa Koponen vastaavat yksilöityihin juoksevaa kirjanpitoa ja tilinpäätöksiä koskeviin jäsenten kysymyksiin. Ota yhteyttä sähköpostilla asiantuntijat@taloushallintoliitto.fi.

Verotus

Verotusta koskevaa neuvontaa antaa liiton johtava asiantuntija Markku Ojala. Ota yhteyttä sähköpostilla markku.ojala@taloushallintoliitto.fi.

Palkka- ja henkilöstöhallinto

Palkka- ja henkilöstöhallinnon kysymyksiin vastaa henkilöstöhallinnon johtava asiantuntija Eija Männistö. Ota yhteyttä sähköpostilla eija.mannisto@taloushallintoliitto.fi.

Taloushallinnon prosessit ja järjestelmät

Janne Fredman, taloushallinnon johtava asiantuntija, antaa neuvoja liittyen taloushallinnon menetelmiin, prosesseihin ja välineisiin. Janne vastaa myös tietosuoja-asetukseen, konkurssitilanteisiin ja rahanpesulainsäädännön velvoitteisiin liittyviin kysymyksiin. Ota yhteyttä sähköpostilla janne.fredman@taloushallintoliitto.fi.

Asiakkaiden kanssa sopiminen ja asiakassuhde

Eeva Lyytinen, neuvoo asiakassuhteeseen ja -sopimuksiin liittyvissä kysymyksissä. Ota yhteyttä sähköpostilla eeva.lyytinen@taloushallintoliitto.fi.

Neuvontaa

4.2.2022
Laatutyökalut jäsenille

Taloushallintoliitto on yhdessä jäsentensä kanssa koostanut erilaisia laatutyökaluja ja lomakkeita tilitoimistojen prosessien ja arjen asiakaspalvelun tueksi.

Kuva Taloushallintoliiton henkilökunnasta
3.1.2022
Asiakaspalvelu

Yhteystiedot Suomen Taloushallintoliitto rySalomonkatu 17 A 11. krs00100 HELSINKIPuh. 09 6850 570 info@taloushallintoliitto.fi Verkkolaskuosoite:Suomen Taloushallintoliitto ryy-tunnus 0116616-8Verkkolaskuosoite 003701166168OVT 003701166168Välittäjä Ropo…