Taloushallintoliiton yhteistyöjäsenet

Taloushallintoliiton yhteistyöjäsenet ovat tukenasi. Tutustu taloushallintoalaa palveleviin yrityksiin ja yhteisöihin. Hyödynnä yhteistyöjäsenten tarjoamat hintaedut. Rakenna vahva verkosto.

SIVUN ULKOASU PÄIVITTYY PIAN
Kuvassa viljapelto
Pahoittelut! Tämän sivuston rakennus on yhä kesken.

Tarjoamme tilitoimistojen käyttöön suosittua Mepco palkanlaskentajärjestelmää. Sen avulla tilitoimisto voi tarjota palkanlaskentapalvelun tehokkaasti järjestelmän korkeaa sovellusautomatiikkaa hyödyntäen. Palkanlaskijoille manuaalisen työn vähentyminen antaa aikaa asiakkaiden palveluun.

Mepco-järjestelmässä on myös mahdollista ottaa HR-ominaisuuksia käyttöön. Näin tilitoimisto voi laajentaa palvelutarjontaansa samalla Mepco-järjestelmällä. 

Mikäli nykyinen palkanlaskentaratkaisunne ei ole riittävä, liity meidän jo 50 tilitoimistoasiakkaamme joukkoon!

Myyntipäällikkömme auttaa sinua mielellään, jos pohdit, olisiko Mepco teille sopiva ratkaisu. Ota yhteyttä: Matti Kettunen, matti.kettunen@accountorhr.fi, p. 040 503 3536

Lue lisää: www.mepco.fi 

Sähköinen taloushallinto on meille sydämen asia ja haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään. Procountor-tuoteperhe kattaa kaikki sähköisen taloushallinnon ratkaisut, joita pk-yritykset ja tilitoimistot tarvitsevat liiketoimintansa tueksi.

Yrityksen ja tilitoimiston yhteisessä käytössä oleva ohjelmisto parantaa yhteistyötä ja helpottaa työnjakoa.

procountor.fi

Ajantieto Oy tuottaa laadukkaita oppimistapahtumia ja -palveluita työelämän tarpeisiin.
Taloushallinnon koulutukset ovat ydintämme.

Autamme työyhteisöjä tekemään oppimisesta itselleen tulevaisuuden tärkeimmän menestystekijän. On aika nostaa oppiminen kärkiteemaksi, koska se ratkaisee, ymmärrämmekö asiakkaitamme, toimiiko strategiamme, kykenemmekö uudistumaan ja kuinka suoriudumme ja viihdymme työssämme.

Ajantiedolla on käynyt noin 25 000 oppijaa 5 000:sta eri organisaatiosta.

Alma Talent tarjoaa Taloushallintoliiton jäsenille kattavan jäsenetupaketin seuraaviin palveluihin:

1. Tilinpäätösanalyysi

2. Yritysjoukkovertailu: Benchmarking

3. Pk-yrityksen arvonmääritys tilitoimistokäyttöön

4. Alma Talent Pro kirjat

Lue lisää

Apixin avulla aloitat helposti, nopeasti ja ilman suuria kustannuksia verkkolaskutuksen ja verkkolaskujen vastaanoton. Digitalisoimme myös kaikki toimitusketjuihisi liittyvät bisnesdokumentit, kuten tilaukset, vahvistukset ja laskut. Muunnamme aineiston sellaiseen muotoon, että tiedostot välittyvät täysin digitaalisesti, automaattisesti ja virheettömästi järjestelmien välillä.  Apixin palvelut soveltuvat kaikenkokoisille yrityksille ja organisaatioille.

Suomen Asiakastieto Oy on johtavia yritysjohdon, taloushallinnon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalveluyhtiöitä.

Autamme asiakkaitamme tehostamaan päätöksentekoprosesseja ja asiakkuuksien hallintaa automatisoiduilla yritys- ja luottotietoratkaisuilla, sopimusasiakkaille räätälöidyillä verkkopalveluilla sekä kaikille avoimilla yritys- ja henkilötietopalveluilla.

Atsoft kehittää ja ylläpitää Asteri yritysohjelmia: kirjanpito, palkanmaksu, pankkiyhteys, laskutus, myyntireskontra, ostoreskontra, isännöinnin vastikelaskutus, tehtäväseuranta ja tuloveroilmoitus.

Asteri ohjelman oston yhteydessä 2 kk ylläpito ilmaiseksi.
Lisätietoa p. 09 350 7530

Barona Finance on osa Baronan asiantuntijapalveluita. Olemme keskittyneet erityisesti taloushallinnon ja rahoitusalan rekrytointeihin.

Kauttamme löydät yritykseesi parhaiten sopivat asiantuntijat taloushallinnon ja rahoituksen toimihenkilö- ja päällikkötason tehtäviin. Hoidamme yksittäiset rekrytoinnit tai resursoimme suuremmat tarpeet. Olemme ura-agentuuri talousalan asiantuntijoille ja urakiitäjille – etsimme heidät, joilla on ensiluokkaista taitoa ja laaja-alaista näkemystä taloudesta sekä valmiudet osaamisen kehittämiseen niin, että se palvelee yrityksien tarpeita myös tulevaisuudessa. Käytämme rekrytoinnissa hyödyksi modernia hakijamarkkinointia, suorahakua sekä laajaa tietokantaamme parhaan tuloksen takaamiseksi. Asiakkainamme on useita satoja yrityksiä eri toimialoilla, ja sen ansiosta ymmärrämme erilaisia organisaatioita ja yrityskulttuureita.

https://barona.fi

Briox on verkkopohjaisten yritysohjelmistojen toimittaja yrityksille, yhdistyksille ja tilitoimistoille. Briox tarjoaa laajan yritysohjelmisto-valikoiman, joka on helppo ottaa käyttöön, oppia ja käyttää, mutta samalla tarjoaa laajatkin ominaisuudet tarpeen niin vaatiessa. Palveluiden kohderyhmänä on pienet ja keskisuuret yritykset, jotka arvostavat helppokäyttöisyyttä, viimeisintä teknologiaa ja joustavuutta.

CGI konsultoi asiakkaitaan liiketoiminnan sekä ICT-ratkaisujen kehittämisessä ja on luotettu ulkoistuskumppani. CGI:n palveluksessa on yli 3 200 asiantuntijaa Suomessa. Asiakaskeskeinen toimintamalli takaa sen, että asiakkaiden käytössä on pysyvä ja omistautunut tiimi, joka vastaa toiminnasta paikallisesti, lähellä asiakasta. CGI tarjoaa täyden palvelu- ja ratkaisuvalikoiman myös taloushallinnan tarpeisiin.

CostPocket on vuonna 2016 perustettu digitalisaation edistämiseen keskittynyt yritys. Yritys toimii Suomessa, Virossa, Latviassa ja Puolassa palvellen kuudella eri kielellä tuhansia yritysasiakkaita sekä tilitoimistoja.

Yrityksille palvelu keskittyy mobiilisovellukseen, jolla käyttäjät voivat kuvata ja digitalisoida paperiset tai sähköpostiin saapuneet kulutositteet ja laskut automaattisesti kirjanpidon ohjelmistoon tai raporttina sähköpostiin. Sovellus kattaa myös matkalaskuihin liittyvät tarpeet. 

Tilitoimistoille palvelu näkyy automaation kautta rutiininomaisen työn vähenemisenä. Palvelu on tilitoimistoille ja kirjanpitäjille maksuton.

Yrityksissä kerättävän datan määrä ja sen analysointi on korostumassa. Sitä käytetään yhä enemmän päätöksenteon tukena ja tämä haastaa yritykset ohjaamaan resurssinsa datan keräämiseen, sekä sen analysointiin. 

Talousennusteiden luominen ei koskaan ole ollut näin vaivatonta. Diffo mahdollistaa pörssiyhtiötasoisen talousennustamisen kaikille yrityksille. Oppiva yrityksentalouden suunnittelu ja ennustejärjestelmä Diffo, pohjautuu integroituun suunnittelumalliin. Diffo kerää dataa sisäisistä ja ulkoisista lähteistä, joiden avulla tarkentaa generoitua talousennustetta. Mahdollistaa budjettien, skenaarioiden ja toteuman tuottamisen aktuaaliin dataan ja tekemiseen perustuen. Eri skenaariomallien simuloimisen avulla tuo myös esille eri tilanteiden rahoitustarpeen tulevaisuudessa.

Digital Audit Company on uusi toimialaa uudistava tilintarkastusyhteisö. Palvelumallimme on ainutlaatuinen ja sopii asiakkaidemme arkeen. Palvelussamme pystymme tuottamaan asiakkaillemme huomattavaa hyötyä prosessin tehostumisen, robotiikan, laajan kokemuksemme ja osaavien asiantuntijoiden avulla. Tuotamme asiakkaille ja tilitoimistokumppaneille lisää tietoa yhtiön ja toimialan tilanteesta sekä toiminnan kehittämiskohteista.

Palvelumme sisältävät tilintarkastuspalveluiden lisäksi myös veropalvelut, kyberturvallisuus tarkastukset, avustustilitysten tarkastukset sekä erilaiset yritysjärjestelyihin ja yrityskauppoihin liittyvät palvelut. Palvelemme sopivan rennolla otteella ja aina täydellä osaamisellamme.

Haemme aktiivisesti yhteistyökumppaniksemme osaavia, nykyaikaisia sähköisiä tilitoimistoja, joita voisimme suositella asiakkaillemme ja kontaktiverkostollemme.

Lisätietoa:
Olethan yhteydessä, jos yhteistyö kanssamme kiinnostaa puh. 029 170 1014 info@digitalauditcompany.fi

Pahoittelut! Tämän sivuston rakennus on yhä kesken.

DOKS® on tehokas ratkaisu rahanpesulain velvoitteiden kokonaisvaltaiseen hoitoon. Se säästää ammattilaisen työaikaa merkittävästi; KYC / AML-tietojen kerääminen, päivittäminen ja asiakkaiden jatkuva seuranta hoituvat mahdollisimman helposti. Käyttäjäystävällinen DOKS on samalla fiksu työkalu uuden asiakassuhteen vastuulliseen perustamiseen sisältäen whistlerblower-ilmoituskanavan sekä automaattiset toiminteet pakotelistatarkistuksiin liittyen. Palvelua kehittää ja tarjoaa Suomen Tunnistetieto Oy.

Eduhousen verkkokoulutusratkaisulla säästät helposti koulutuskustannuksissa ja voit johtaa osaamisen kehittämistä entistä helpommin.  

Palveluvalikoimaamme kuuluu näppärästi sulautuvia verkkokoulutuksia taloushallinnon, palkkahallinnon ja Hr:n, esimiestyön sekä O365 -ohjelmien ajankohtaisista täsmäsisällöistä sekä laajemmista kokonaisuuksista.

EmCe on ohjelmistokumppani, joka yhdistää ihmiset ja liiketoiminnan prosessit. Emme toimita pelkkää teknologiaa vaan huolehdimme, että ihmiset ovat taloushallinnon ja toiminnanohjauksen keskiössä.

Tarjoamme asiakkaan kokoon ja tarpeeseen sopivat ratkaisut, joilla hallitset ja ohjaat kaikkia taloushallinnon prosesseja helposti ja luotettavasti. EmCe-ratkaisut on kehitetty Suomessa suomalaisille pk-yrityksille – juuri tarpeeseen sopiviksi kokonaisuuksiksi. Olemme osa Administer-konsernia.

eTasku on helppokäyttöinen kuitti- ja matkalaskusovellus. Näppärän mobiilisovelluksen avulla esimerkiksi paperikuitin toimittaminen tietoineen kirjanpitäjälle onnistuu alle 10 sekunnissa. Matkalaskut hoituvat myös mobiilissa, vaikka tien päällä.

eTasku on integroitu jo yli 20 kirjanpidon ohjelmistoon ja palvelu on käytössä yli 50% Suomen tilitoimistoissa. eTasku on tilitoimistoille ja kirjanpitäjille maksuton työkalu.

FabricAI on kirjanpidon tekoäly, jonka avulla kirjanpitäjä pystyy tiliöimään jopa 50 laskua minuutissa. Tekoäly tiliöi ostolaskut automaattisesti ja kirjanpitäjän tarvitsee vain hyväksyä tekoälyn tekemät tiliöintiehdotukset.

  • Kaikkien asiakkaiden laskut samassa näkymässä
  • Ei vaadi tiliöintisääntöjen kirjaamista ja ylläpitoa
  • Tehostaa kirjanpitäjän työtä jopa 5-10 kertaisesti

FabricAI hakee ostolaskut kirjanpito-ohjelmasta ja tiliöi jokaisen nimikkeen erikseen. Tämän jälkeen kirjanpitäjän tehtävä on vain silmäillä ja tarkistaa tekoälyn tiliöintiehdotukset. Hyväksynnän jälkeen laskut palautetaan ohjelmallisesti takaisin kirjanpito-ohjelmaan.

Tutustu tiliöintiprosessiin

Tekoälyn käyttöönotto on helppoa ja nopeaa.

  • Käytettävyys – Käyttöönotto ei vaadi kirjanpito-ohjelman vaihtamista tai muita investointeja
  • Kontrolli – Kirjanpitäjä voi tarvittaessa muokata tekoälyn tiliöintejä ennen hyväksyntää
  • Tehokkuus – Tekoäly tiliöi ostolaskut rivikohtaisesti ja tunnistaa alv-käsittelyt

Myönnämme FabricAI:lle 100% -tyytyväisyystakuun. Jos et ole tyytyväinen esimerkiksi tiliöintitarkkuuteen, ei sinun tarvitse maksaa tekoälyn käytöstä mitään.

Tutustu tekoälyn käyttöönottoon

Kokeile tiliöintiportaalia veloituksetta

Yhteistyö ja asiakaspalvelu: Jarkko Tolvanen, 0505219152 jarkko@fabricai.fi

Teknologia ja kehitys: Juhani Tolvanen, 0505934915 juhani@fabricai.fi

Fennia on yritysten, yrittäjien ja kotitalouksien taloudellisen turvallisuuden kumppani. Haluamme aidosti ymmärtää asiakkaitamme, jolloin voimme löytää oikeat ratkaisut heidän tarpeisiinsa vaihtuvissa elämäntilanteissa. Olemme mukana yritysten arjessa luomassa edellytyksiä tuottavalle liiketoiminnalle ja turvaamassa sitä. Tarjoamme asiantuntemusta riskienhallintaan, säästämiseen ja sijoittamiseen kolmen yhtiön kautta.

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia on suomalainen, asiakkaidensa omistama vahinkovakuutusyhtiö, jonka juuret ja arvot ovat vahvasti yrittäjyydessä. Vakuutusosakeyhtiö Henki-Fennia on erikoistunut vapaaehtoisiin henki-, eläke- ja säästövakuutuksiin sekä vakuutukselliseen varainhoitoon. Se on Fennian sataprosenttisesti omistama tytäryhtiö. Fennia Varainhoito Oy on sijoituspalveluyritys, joka tarjoaa laadukasta ja kustannustehokasta varainhoitoa.

Fennoa on tilitoimistojen kanssa yhteistyössä kehitetty pitkälle automatisoitu taloushallinnon pilvipalvelu.

Fennoalla kirjanpidon ja sähköisen taloushallinnon tekeminen on sellaista kuin sen olisi aina pitänyt ollakin: digitaalista, nopeaa, toimintavarmaa ja jopa hauskaa. Fennoan avulla tilitoimisto tarjoaa asiakkailleen erittäin ketterät, helppokäyttöiset ja pitkälle automatisoidut digitaalisen taloushallinnon palvelut.
Sisäänrakennettu Fennoa Ohjaamo kertoo tilitoimistolle suoraan miten koko asiakaskunnalla menee. Ohjaamoa voi käyttää niin tilitoimiston johto kuin kirjanpitäjäkin.
Fennoa on saumattomasti toimiva ja puhtaasti selainkäyttöinen ratkaisu, johon ihastut ensinäkemältä.
Pyydä esittely info@fennoa.com   tai lue lisää osoitteesta

Finadeck on yritysten talousjohtamisen ja raportoinnin tarpeisiin suunniteltu 3-osainen pilvipalvelukokonaisuus.

1. osa kokonaisuutta on yritysten kirjanpidon ohjelmistoon helposti liitettävä Talousjohtamisen ja raportoinnin pilvipalvelu yrityksille, joka on suunniteltu alla mainittuihin tarpeisiin.

  • budjetointi
  • investointien suunnittelu
  • rahoitusrakenteen- ja kassanhallinta
  • rahoituksen haku
  • raportointi
  • toimiala- ja kilpailijavertailu
  • arvonmääritys

2. osa kokonaisuutta on Tilitoimiston Dashboard, jonka kautta tilitoimistot voivat helposti seurata Talousjohtamisen ja raportoinnin pilvipalvelua käyttävien asiakasyritystensä taloudellisen tilan kehittymistä ja auttaa asiakasyrityksiään siihen kuuluvissa yllä mainituissa asioissa.

3. osa on Rahoittajan Dashboard, jonka kautta rahoittajat voivat helposti käsitellä finadeckin kautta saapuvia rahoitushakemuksia ja seurata yrityksille suunnattua alustaa käyttävien asiakasyritystensä taloudellisen tilan kehittymistä.

Jatkuvan talousjohtamisen ja raportoinnin pilvipalvelun lisäksi Finadeckin palveluvalikoimaan kuuluu myös kertaluonteinen tilinpäätösanalyysi ja toimiala- ja kilpailijavertailu pilvipalvelu.Lisätietoa: 

Saku Pöllänen, Toimitusjohtaja, saku.pollanen@finadeck.fi, +358 40 8299426

Suomalaisessa asiakasyhteistyössä kehitetyt helppokäyttöiset ja helposti integroitavat Heeroksen sähköiset taloushallinnon ohjelmistot tarjoavat ratkaisut vaivattomaan talouden hoitoon. Moduulipohjaiset ratkaisut mahdollistavat, että yritys voi ottaa käyttöön kaikki Heeroksen taloushallinnon ohjelmat tai valita vain tarpeisiin parhaiten sopivat ratkaisut. Heeros tarjoaa ratkaisut aina paperi- ja pdf-laskujen optisesta tulkinnasta digitaaliseen osto-, matka- ja myyntilaskujen käsittelyyn, arkistointiin, kirjanpitoon ja työaikaraportoinnilla tehostettuun palkanlaskentaan sekä liiketoiminnan raportointiin tai projektinhallintaan.

HENRY ry on valtakunnallinen HR-ammattilaisten ja esimiestehtävissä olevien henkilöiden oma ammatillinen verkosto. Toimintamme tarkoituksena on tarjota jäsenillemme mahdollisuuksia oman osaamisensa uudistamiseen  ja luoda mahdollisuuksia keskinäiseen vuorovaikutukseen.

Luomme edellytyksiä työelämän uudistumiselle ja myötävaikutamme suomalaisten yritysten ja organisaatioiden kilpailukykyyn. 

Index Varainhoito on täysin riippumaton varainhoitoyhtiö – meillä ei ole omia tuotteita emmekä edusta muiden tuotteita. Haluamme tarjota henkilökohtaista palvelua ja olla asiakkaan kumppani kaikissa sijoittamiseen liittyvissä asioissa:

Tarjoamme sijoitustoiminnan suunnittelun, toteutuksen sekä säännöllisen seurannan ja kokonaisvaltaisen raportoinnin. Sijoitustoiminnassa kiinnitämme erityistä huomiota kokonaiskustannuksiin sekä riskienhallintaan. Index Varainhoito on kotimainen, henkilöstön omistama yritys ja olemme erikoistuneet indeksisijoittamisen periaattein toteutettuun varainhoitoon. Tarjoamme varainhoitopalveluita yksityishenkilöille, yrittäjille ja yhteisöille.

Olemme sitoutuneet YK:n vastuullisen sijoittamisen periaatteisiin (PRI) ja Index Varainhoito valittiin Suomen parhaaksi varainhoitajaksi Arvopaperi-lehden selvityksessä (2017).

Lisätietoa:  Petri Pohjanoksa
040 55 87 661
petri.pohjanoksa@indexvarainhoito.fi

Toiminnanohjausta taloushallintoalan ammattilaisille
Markkinoiden helppokäyttöisin ja monipuolisin tilitoimistoille suunniteltu toiminnanohjaus, joka tuo varmuutta ja helppoutta tilitoimistojen arkeen.

Innox Toiminnanohjaus tuo ratkaisut asiakkuuksien, tehtävien sekä lisenssimaksujen ja kuukausittaisten palvelupakettien hallintaan. Tilitoimistojen tarpeisiin kehitetty asiakkuuksien hallinta mahdollistaa lukuisista Excel-tiedostoista eroon pääsemisen.

Innox Toiminnanohjaus tuottaa tehtävistä kertyvät laskutustiedot laskutukseen automaattisesti, asiakkaille sovituin hinnoin. Tehtävien lisäksi laskutukseen nousevat automaattisesti palvelupaketit sekä lisenssi- ja käyttäjämaksut. Laskutustiedot siirtyvät rajapintojen avulla vaivattomasti taloushallinto-ohjelmiin.

Ohjelma sisältää paljon asiakkuuksien hoitoa helpottavia ominaisuuksia, kuten asiakkaiden tunnistamiset ja riskiarviot, sekä raportit mm. asiakaskannattavuuden ja henkilöstön tuottavuuden seurantaan. Ohjelmassa on myös erittäin helppokäyttöinen ja monipuolinen työajanseuranta.

Innox Toiminnanohjaus on käytännönläheinen ja se on helppo ottaa käyttöön!
Innox tarjoaa Taloushallintoliiton jäsenille kaksi ensimmäistä kuukautta ilman käyttömaksua.
Edun saa käyttöön ilmoittamalla jäsenyydestä tilauksen yhteydessä. Etu koskee vain uusia asiakkuuksia.

Pyydä esittely: Kristiina Berg-Kosonen,  kristiina.berg-kosonen@innox.fi tai  044 260 4550

Olemme luotonhallinnan asiantuntija ja toimimme terveen talouden suunnannäyttäjänä. Tehostamme ratkaisujemme avulla yritysten rahankiertoa ja parannamme niiden kannattavuutta.
 
Tarjoamme Taloushallintoliiton jäsenille luotonhallinnan työkalut jäsenhintaan. Jäsenet voivat tarjota etuja myös omille asiakkailleen, mutta se edellyttää voimassaolevaa pääsopimusta Taloushallintoliiton jäsenen sekä Intrumin välillä.
 
·        Luottotieto- ja perintäpalvelu: vuosihinta 95 € + alv (norm. 195 € + alv)
·        Kansainvälinen perintä ja arvonlisäveropalvelut: vuosihinta 95 € + alv (norm. 195 € + alv)
·        Laskurahoitus: vuosihinta 150 € + alv (norm. 250 € + alv)
 
Kysy lisää numerosta 09 2291 1600 tai osoitteesta asiakaspalvelu@intrum.com

Voit myös jättää yhteydenottopyynnön

Ammattityökalut liikeyritysten ja kiinteistöyhtiöiden taloushallinnon hoitamiseen, valvontaan ja opetukseen.

Koho on Suomen monipuolisin tilitoimistoille suunnattu toiminnanohjaus-, tuntikirjaus- ja projektinhallintajärjestelmä. Kohon avulla yritykset pystyvät tehostamaan myynnin ja laskutuksen prosesseja sekä rutiineja. Koho on myös nykyaikainen yhteiskäyttöjärjestelmä, joka helpottaa tilitoimiston ja sen asiakkaan yhteistyötä. Kohon avulla asiakkaat ovat sitoutuneempia ja töiden hallinta helpottuu merkittävästi.
 
Kohon toiminnanohjauksen pääominaisuudet:

  • Töiden ja toistuvien töiden hallinta ja tarkka raportointi
  • Henkilöresursointi oppivalla automatiikalla
  • Asiakaskommunikaatio ja tiedostojen siirto
  • Tiketöinti
  • Tuntikirjaukset
  • Sopimuslaskutusautomaatio
  • Mobiilikäyttö
  • Asiakkaiden tunnistaminen

Kohon toiminnanohjaukseen kannattaa yhdistää tiketöinti ja Portaali. Tiketöinti mahdollistaa aidon monikanavaisen asiakaspalvelun eli asaikkaan yhteydenottojen seurannana eri kanavien välillä. portaali taas mahdollistaa tietoturvallisen tiedostojen hallinnoinnin ja keskustelut yrityksesi ja asiakkaan välillä.

Koho ja Taloushallintoliitto on tehnyt yhteistyössä sopimuskoneen, jonka avulla tilitoimistot voivat helposti luoda puitesopimuksia. Sopimuskone on veloitukseton liiton jäsenyrityksille.
 
Lisätiedot: Mikael Wallstén, Myyntijohtaja, mikael.wallsten@kohosales.com tai 0400 971 119
https://www.kohosales.com

Linnunmaa Lexin digitaalinen legal compliance -palvelu estää sinua eksymästä pykäläviidakkoon. Palvelu auttaa sinua tunnistamaan omaa työnkuvaasi ja organisaatiotasi koskevan lainsäädännön vaatimukset, arvioimaan vaatimusten täyttymisen ja seuraamaan sääntelyssä tapahtuvia muutoksia. HR & Talous -palvelukokonaisuus sopii jokaiselle yritykselle koosta ja toimialasta riippumatta. Se sisältää työnantajia, yritysjohtoa ja taloushallintoa koskevat keskeiset velvoitteet ymmärrettävässä muodossa. Sen avulla varmistat toimintasi lainmukaisuuden. Jo yli 400 yritysasiakasta ja tuhannet käyttäjät ovat valinneet Linnunmaa Lexin kumppanikseen vastuullisuustyössä.

Pyydä maksuton palveluesittely:
Tarja Anunti
Varatoimitusjohtaja
puh +358 40 809 8664
tarja.anunti@linnunmaalex.fi

Maestro on kustannustehokas ohjelmisto tilitoimistoille, sekä tilitoimistojen asiakkaille. Maestro sisältää taloushallinnon tehotyökalut sekä sähköisen taloushallinnon osiot. Kirjanpitäjä ohjaa, automaatio suorittaa.

Lue lisää Maestron palveluista tilitoimistoille: https://www.maestro.fi/tilitoimistoille/

Lisätietoja myös Maestron tilitoimistomyynnistä:
–    Liiketoimintajohtaja, KLT Matti Iivarinen, puh. 0207 505 733
–    Asiakkuuspäällikkö Tanja Miettunen, puh. 0207 505 729
–    Asiantuntijamyyjä Antti Viiliäinen, puh. 0207 505 627
–    etunimi.sukunimi@maestro.fi

Magic Cloud on tilitoimistojen pilvikumppani, joka tuntee toimialan ja käytössä olevat tietojärjestelmät. Olemme palvelleet tilitoimistoja yli 20 vuotta. Kokemuksemme kautta tunnemme kyseisen toimialan tarpeet ja yleiset käytännöt läpikotaisin, minkä ansiosta pystymme tarjoamaan toimivimmat, kustannustehokkaat ja turvalliset pilviratkaisut käyttöönne.
Tarjoamme Taloushallintoliiton jäsentoimistoille seuraavat hintaedut:

  • 40% alennus MagicHotel-hostingpalvelun kuukausimaksusta kahden ensimmäisen käyttökuukauden ajalta seuraaville ohjelmistoille: Tikon, Econet, Nova, Lemonsoft, Asteri, Sonet
  • 40% alennus MagicMail-sähköposti ja viestintäpalvelun kuukausimaksusta kahden ensimmäisen käyttökuukauden ajalta
  • 40% alennus Magic SafeMail sähköpostin salauspalvelun kuukausimaksusta kahden ensimmäisen käyttökuukauden ajalta silloin, kun Magic SafeMail –palvelu liitetään MagicMail-sähköpostipalveluun

Mainitse tilausta tehdessäsi Taloushallintoliiton jäsenyydestä. Etu koskee uusia asiakkuuksia.
Lisätietoja: Kimmo Haapavuori, kimmo.haapavuori@magiccloud.fi, 045-238 8028

NetBaron® on suomalainen, sähköisen taloushallinnon helppokäyttöinen ja monipuolinen ohjelmisto, josta löytyvät kaikki työkalut tilitoimistopalvelun tarjoamiseen.

Selainpohjainen ohjelmisto pitää sisällään sähköisen taloushallinnon lisäksi ratkaisut asiakasyrityksen toiminnan ja myynnin ohjaukseen sekä yritysresurssien hallintaan. NetBaron® sopii lähes kaikenkokoisille yrityksille ja kaikenlaisille toimialoille. Pitkälle automatisoidut ja helppokäyttöiset ERP-, CRM- ja HRM-sovellukset auttavat ottamaan kaiken irti sähköisestä toiminnanohjauksesta ja taloushallinnosta.

Netvisor on älykäs ja helposti laajennettava pilvipalvelu taloushallintoon ja palkanlaskentaan. Markkinoiden korkein automaatioaste, tehokkaat ydintoiminnot ja yli 200 valmista integraatiota auttavat tilitoimistoja tuottamaan palvelunsa ylivoimaisen nopeasti. Kumppanuus Netvisorin kanssa palkitsee, parantaa kilpailukykyä ja tukee tilitoimiston kasvua.

Palkkaus.fi on palkanmaksupalvelu, jolla tilitoimisto voi tarjota pienyrityksille helppokäyttöisen ja kustannustehokkaan palvelun. Palkat voi maksaa yhdellä verkkomaksulla ja me hoidamme niihin liittyvät maksut, tilitykset ja ilmoitukset automaattisesti. Palvelumaksu vain palkanmaksuista, ei muita kuluja.

Perintäritari Oy haluaa auttaa erityisesti pieniä yrityksiä tekemään parempaa liiketoimintaa, ja auttaa yrityksiä/yrittäjiä laadukkaan ja asiakkaat huomioivan maksuvalvonnan tekemisessä. Saatavien perintä on liiketoiminnassa pakollinen paha ja haluamme haluaa tehdä sen mahdollisimman kivuttomasti. Itse pienenä ja yrittäjävetoisena toimijana ymmärrämme hyvin muiden pienten yritysten liiketoiminnasta ja siten toteutamme saatavien perintää aina asiakkaat edellä. Hinnoittelumme https://perintaritari.com/hinnasto/ on avointa kaikille osapuolille: palkkiomme onnistumista on max 10% (kuitenkin vähintään 25€) saatavan loppusummasta. Jos emme toimissamme onnistu, mitään kuluja ei palvelustamme muodostu. Löydymme myös Fennoan ohjelmistosta integroituna perintäkumppanina. Toimintaamme ohjaa arvot: auttaminen, arvostus, vastuullisuus ja jatkuva oppiminen.

Meillä ei ole erillisiä vuosimaksuja emmekä solmi osapuolia sitovia sopimuksia. Tyytyväisyys määrää kumppanuuden keston. Huolehditaan yhdessä kassavirta kuntoon asiakassuhteita vaalien ja kokonaisuus huomioiden.

Juha Järvinen, puh. 0440 17 2424, juha@perintaritari.com

Pro Growth Consulting Oy auttaa kasvuhaluisia yrityksiä menestymään sekä luomaan uutta liiketoimintaa ja työpaikkoja Suomeen. Työkalujamme ovat konsultointi, valmennus, tutkimukset, analyysit, kypsyysmallit ja coaching. Erikoisalaamme on kasvun suunnittelu, myynnin kasvattaminen, kansainvälistyminen, asiakaskokemuksen johtaminen ja uusien yritysten neuvonta.

Rajobit Oy syntyi vuonna 2018 automatisoimaan tietotyöläisten rutiinitöitä ja vapauttamaan aikaa ihmisälyä vaativaan työhön. Rutiinitöitä löytyy paljon taloushallintotoiminnoista.

Tilitoimistoympäristöä on automatisoitu ohjelmistorobotiikan avulla vuodesta 2009 lähtien. Perinteisestä hankintamallista poiketen, Rajobitin palvelulla tavoitetaan myös pieniä ja keskisuuria yrityksiä kustannustehokkaasti ja helposti. Rajobitin innovatiivinen toimitusmalli mahdollistaa yrityksille ohjelmistorobotiikan hankkimisen juuri omaan tarpeeseen sopivan määrän.

Tilitoimistoalan kokemusta Rajobitin toimitusjohtaja Joni Ranta-Eskolalla ja yhtiökumppani John Alanderilla on yhteensä yli 20 vuotta. Ennen yrityksen perustamista Joni ehti toteuttaa maan johtavassa tilitoimistossa digitalisaatio- ja automatisointihankkeita onnistuneesti yli 13 vuotta. Asiakastyytyväisyys on Rajobitilla erittäin korkea.

Opi ohjelmistorobotiikasta konkareilta tai varaa kartoitus

Kun haluat oppia mitä ohjelmistorobotiikka on ja missä sitä voi käyttää, osallistu Jonin ja Johnin webinaareihin: https://rajobit.ewebinar.com. Voit myös varata maksuttoman RPA-kartoituksen yritykseesi Samulilta 050 362 7075, samuli@rajobit.com.

Tutustu toimintaamme www.rajobit.com

Rastor-instituutti kouluttaa työelämän käännekohdissa: kehitämme osaamista, autamme työllistymään, tuoreutamme taitoja ja johdatamme uusille osaamisalueille. Autamme uudistumaan muuttuvan työn ja työelämän mukana tarjoten elämän suuntaa muuttavia oppimiskokemuksia ja uramahdollisuuksia.

Tarjoamme elämän suuntaa muuttavia oppimiskokemuksia ja mahdollisuuden menestyä työssä. Palvelumme muuttaa tunnistettavasti – niin siihen osallistuvaa yksilöä kuin hänen työyhteisöäänkin.

Asiakkaamme tekevät kanssamme tunnistettavan muutoksen, joka näkyy ja tuntuu.

Ole yhteydessä:
koulutuspalvelut@rastorinst.fi
taloushallinto@rastorinst.fi
Puh. 010 473 61
Lue lisää rastorinst.fi

Saranen Consulting tarjoaa Taloushallintoliiton jäsenille joustavan ja riskittömän rekrytointikanavan, jonka kautta on mahdollista löytää kehittymishaluisia ja motivoituneita talous- ja palkkahallinnon osaajia.

Digitalisoituminen on uudistanut koko taloushallinnon alan. Automatisoituminen siirtää painopistettä samanlaisina toistuvista töistä kohti ohjelmistojen hallintaa, mikä säästää aikaa, mutta edellyttää työntekijöiltä uudenlaisia taitoja.

Koska kaikki ovat huomanneet, miten täsmällisesti ja nopeasti työ sujuu moderneilla välineillä, on vapailta markkinoilta tällä hetkellä vaikeaa löytää digitaalisen taloushallinnon taitajia. Uudet taloushallinnon asiantuntijanne voidaan kasvattaa valmiissa ohjelmissamme tai räätälöidä teille oma, yrityksenne tarpeeseen suunniteltu koulutuspaketti.

Yritykselle rekryprosessi on vaivaton: tarpeenne kartoitettuamme huolehdimme käytännön järjestelyistä rekrymarkkinoinnista esihaastatteluihin ja esittelemme teille potentiaalisimmat kandidaatit. Koulutusohjelman kesto on n. 6 kk. Tämän jälkeen teillä on valmiiksi perehdytetty ja koulutettu osaaja, jonka kanssa voitte solmia työsuhteen varmoin mielin ilman lisäkustannuksia. Kuuden kuukauden koulutuksen aikana yrityksellä ei ole palkanmaksuvelvoitetta.

Lisätietoja rekrytoivista koulutusohjelmista: Heidi Huhtala, p. 044 320 0984, heidi.huhtala@saranen.fi

SD Worx on johtava eurooppalainen HR-ratkaisujen tarjoaja, jonka avustuksella henkilöstöhallinnosta tulee lisäarvoa tuottava tekijä yrityksille ja niiden henkilöstölle. Tavoite saavutetaan hyödyntämällä neljää keskeistä voimavaraa, jotka ovat teknologia, ulkoistaminen, asiantuntemus ja datalähtöiset oivallukset. Lisäksi SD Worx tarjoaa henkilöratkaisuja koko työsuhteen elinkaaren ajaksi työntekijän palkanmaksusta aina osaajien rekrytointiin, palkitsemiseen ja kehittämiseen.

Yli 76 000 organisaatiota luottaa SD Worxiin ja sen yli 75 vuoden kokemukseen. SD Worx tarjoaa henkilöratkaisujaan 150 maassa ja hoitaa noin viiden miljoonan työntekijän palkanlaskennan. Se kuuluu maailman viiden suurimman HR-palveluita tarjoavan yrityksen joukkoon. SD Worxin henkilöstöön kuuluu yli 5 300 työntekijää 18 maassa.

Silver 50+ on henkilöstöpalveluyritys, joka vuokraa ja rekrytoi kokeneita 50+-ikäisiä työntekijöitä.

Taloushallinnon ammattilaisten etsimiseen Silverillä on oma tiimi, jolla on pitkäaikainen osaaminen ja kokemus alalta.
Jos tarvitset kirjanpitäjää, palkanlaskijaa tai talouspäällikköä, autamme mielellämme.

ONNISTU KOKEMUKSELLA!
https://silversenior.fi

Balanssi SaaS on sähköinen taloushallinnon ja palkanlaskennan ratkaisu tilitoimistoille ja tilitoimiston asiakkaille.

Kirjanpito sisältää 20 muokattavaa tilikarttamallia erilaisille toimintamuodoille sekä verottajan EVL-ja MVL-ilmoitukset sähköisesti. Palkanlaskennassa on valmiit palkkalajit ja niihin liitetyt tulolajit sekä suora tulorekisteriyhteys. Ostolaskut saapuvat ostoreskontraan sähköisinä verkkolaskuina kätevästi Apix-verkkolaskuoperaattorin välityksellä. Pankkiasiointi hoituu suoraan ohjelmasta lähettämällä maksut ja palkat sekä noutamalla viitesiirto- ja tilioteaineistot ohjelman Web Services-yhteydellä.

Tilitoimiston asiakkaalle on saatavilla laskutus/myyntireskontran ja ostoreskontran lisäksi mobiili-optimoidut Talousmobiilisovellukset. Talousmobiililla asiakas voi hoitaa ostolaskujen tarkastamisen ja hyväksymisen, seurata taloutta porautuvalla talousraportoinnilla, hoitaa Alv-tilitykset sekä kuvata käteiskuitit suoraan kirjanpitoon.

Me Svealla olemme tarjonneet yrityksille enemmän mahdollisuuksia jo vuodesta 1981 – Suomessakin jo vuodesta 2002. Palveluihimme kuuluu monipuoliset rahoitusratkaisut factoringista leasingiin sekä ratkaisukeskeiset perinnän ja taloushallinnon palvelut.

Perintäpalvelumme
Kokonaisvaltainen perintäpalvelumme sisältää kaikki perinnän vaiheet maksumuistutuksesta jälkiperintään. Palvelukokonaisuus kattaa sekä yritys- että kuluttajasaatavien perinnän ja on muokattavissa yrityksellesi sopivaksi ratkaisuksi.

Rahoituspalvelumme
Yritysrahoituksen saralla palveluvalikoimastamme löytyy ratkaisu niin pienen kuin suuremmankin yrityksen rahoitustarpeisiin. Tarjoamme yrityksille lyhennysvapaata yrityslimiittiä, joustavaa factoring-rahoitusta sekä myyntiä vauhdittavaa leasing-rahoitusta.

TaxDome on All-In-One-alusta tilitoimistoille, kirjanpitäjille ja muille taloushallintoalan ammattilaisille. Yksinkertainen ja tehokas toiminnanohjausohjelmisto. Hallitse asiakkaita, töitä, asiakirjoja, työntekijöitä, laskuja, myyntiä ja paljon muuta yhdellä virtaviivaisella ohjelmistolla.

Taloushallintoliiton jäsenille TaxDome tarjoaa yhden kuukauden ilmaiseksi.

Varaa sitoumukseton demo

Aloita ilmainen kokeilujakso

Lisätietoa: TaxDomen yhteyshenkilö Aluejohtaja Kalle Granlund, 
kalle@taxdome.com/ +358 45 73964595

Suomen Uusyrityskeskukset ry on 31 alueellisen Uusyrityskeskuksen yhteistyöjärjestö. Lisäksi verkostoomme kuulu laaja joukko yrityksiä ja yhteisöjä, jotka haluavat edistää kestävän yrittäjyyden syntymistä Suomeen.
 
Uusyrityskeskukset tarjoavat maksutonta ja luottamuksellista neuvontaa alkaville yrittäjille ja yritystoimintaa suunnitteleville. Yrittäjäksi aikova saa Uusyrityskeskuksesta henkilökohtaista sparrausta mm. liiketoiminnan kannattavuuden arviointiin. Oman Uusyrityskeskuksesi löydät kotikunnan perusteella www.uusyrityskeskus.fi -sivustolta. Nettisivultamme löydät myös kattavan Perustamisoppaan ja liiketoimintasuunnitelmatyökalun laskelmineen.

Varma huolehtii yksityisten yrittäjien ja työntekijöiden lakisääteisestä työeläketurvasta. Eläkemaksuina kerätyt varat sijoitamme tuottavasti ja turvaavasti nykyisiä ja tulevia eläkkeitä varten.

Me Vastuu Groupilla edistämme etenkin rakennetun ympäristön digitalisaatiota ja autamme alalla toimivia yrityksiä lain velvoitteiden hoidossa. Meidän palvelumme helpottavat yritysten arkea. Teemme luotettavan datan avulla parempaa ja kestävämpää elämää ihmisille ja ympäristölle.

Haluamme tulla tunnetuksi rakennetun ympäristön ekosysteemitoimijana, jonka ytimessä on vastuullisuus. Suuri unelmamme on luoda miljardille ihmiselle paremmat elinolosuhteet vuoteen 2025 mennessä. Sen aiomme tehdä luotettavan datan avulla ja yhteistyössä muiden kanssa, sillä unelmamme saavutetaan yhteistyössä rakentamalla fiksuja ja kestäviä ratkaisuja. Yksin se ei onnistu.

Miten luodaan parempia elinolosuhteita? Ratkaisu on yhteistyössä. Meidän roolimme on toimia mahdollistajana, esteiden raivaajana ja visionäärinä. Työkalupakkiimme kuuluu:

Jäsenhintaetu:
Taloushallintoliiton jäsenyritykset saavat 20% alennuksen Luotettava kumppani –palvelun vuosimaksusta.

Verified seikkailu alkoi vuonna 2012 uusien innovaatioiden ja olemassa olevan tekniikan, kuten ruotsalaisen BankID:n, hyödyntämisen pohjalta. Asiakkaiden vaatimuksiin ja palveluihin keskittyneen jatkuvan kehityksen myötä Verifiedin toiminta käynnistyi Norjassa vuoden 2014 lopulla. Tänään Verified on yksi Pohjoismaiden markkinajohtajista ja toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Suomessa toiminta alkoi vuoden 2020 lopussa.

Nykyään Verified tarjoaa täydellisen tuotevalikoiman digitaaliseen allekirjoittamiseen ja tunnistukseen yli 2 500 asiakkaalle Pohjoismaissa. Isona fokuksena on meidän tarjoama AML-alusta jossa voidaan hallinta koko KYC-prosessi digitaalisesti.

Verifiedin ainutlaatuinen piirre on intohimo täydellisyyttä kohtaan. Tiimille ja alustalle ovat ominaisia korkea tekninen osaaminen ja moderni tekninen pino, mikä mahdollistaa tuotteiden jatkuvan kehittämisen ja parantamisen, jotta voimme jatkuvasti ylittää asiakkaidemme odotukset.

Verified tukee seuraavia tunnistautumisjärjestelmiä: BankID (SE), BankID (NO), NemiID (DK), Easy ID (Viro, Latvia, Liettua) ja FTN (FI) sekä useita johtavien tietolähteiden, kuten NETSin, Bisnoden, Experianin, UC:n ja Brønnøysundregistrenen tarjoamia palveluita.

Kaikki prosessit ovat pelkkiä työnkulkuja. Tämän Verified-filosofian avulla voimme yksinkertaistaa ja automatisoida edistyneempiä prosesseja, jotta käsittelyaika lyhenee merkittävästi. API-rajapinnan kautta kaikki tarjoamamme palvelut ovat integroitavissa asiakkaiden ympäristöihin tai lähdejärjestelmiin.

Lisätietoja:
https://verified.eu/fi/

Visma Fivaldi on edullinen, monipuolinen ja kehittyvä taloushallinnon pilvipalvelu tilitoimistoille ja PK-yrityksille. Kokonaisratkaisun avulla automatisoit taloushallinnon rutiinityöt.  

Fivaldi on Suomen käytetyin taloushallinnon ohjelmisto (Taloushallintoliiton tutkimus, 2020). Visma Fivaldia käyttää jo yli 600 tilitoimistoa ja 400 pk-yritystä. Jo yli 76 000 yrityksen taloushallinto tehdään Visma Fivaldilla.

Tutustu ratkaisuun ja aloita ilmainen koekäyttö!