Digital Audit Company Oy

Digital Audit Company on uusi toimialaa uudistava tilintarkastusyhteisö. Palvelumallimme on ainutlaatuinen ja sopii asiakkaidemme arkeen. Palvelussamme pystymme tuottamaan asiakkaillemme huomattavaa hyötyä prosessin tehostumisen, robotiikan, laajan kokemuksemme ja osaavien asiantuntijoiden avulla. Tuotamme asiakkaille ja tilitoimistokumppaneille lisää tietoa yhtiön ja toimialan tilanteesta sekä toiminnan kehittämiskohteista.

Palvelumme sisältävät tilintarkastuspalveluiden lisäksi myös veropalvelut,kyberturvallisuus tarkastukset, avustustilitysten tarkastukset sekä erilaiset yritysjärjestelyihin ja yrityskauppoihin liittyvät palvelut. Palvelemme sopivan rennolla otteella ja aina täydellä osaamisellamme.

Haemme aktiivisesti yhteistyökumppaniksemme osaavia, nykyaikaisia sähköisiä tilitoimistoja, joita voisimme suositella asiakkaillemme ja kontaktiverkostollemme.

Lisätietoa:
Olethan yhteydessä, jos yhteistyö kanssamme kiinnostaa puh. 029170 1014info@digitalauditcompany.fi

Digital Audit Company Oy

Äyritie 8 A