Jäsenten asiakasviestintä

Helppo tapa viestiä asiakkaille.
Kuva megafonista

Taloushallinnon palveluyritys viestittää omille asiakkailleen muun muassa olennaisista taloushallinnon lainsäädäntömuutoksista ja aikatauluista. Tarjoamme jäsenillemme tätä varten helpon työkalun ja palvelun. Asiakasviestintäapu kuuluu jäsenyyteen.

Keräämme uutiskirjeeseen uusimpia jäsenten asiakasviestintään sopivia uutisia. Lähetämme uutiskirjeen jäsenillemme muokattavaksi ja lähetettäväksi edelleen omille asiakkailleen. Uutiskirje sisältää osion, jota jäsen voi muokata itse ja lisätä muun muassa omia terveisiään ja uutisiaan. Uutiskirje ilmestyy vähintään kolmen kuukauden välein.

Julkaisemiamme uutisia voi vapaasti jakaa myös omissa uutiskirjepohjissa ja muussa viestinnässä.

Jäsenten asiakasviestintään

28.11.2022 Huolensa pahoittaja
Miten saat salattua verotietosi
Joskus käy niin onnellisesti, että yrittäjä saa myytyä yrityksensä ja saa siitä jopa rahaa. Lopullinen raha on usein varattu yrittäjän eläkepäivien tueksi. Meistä jokainen tietää, että eläkevakuutusmaksut on maksettu ehkä hieman niukkoina ja eläkettä ei juurikaan ole. Tuon verotiedon ilmitulo seuraavan syksyn loppukuukausina onkin sitten joillekin yllätys. Jos haluttaisiin keksiä keinoja, joilla tuota ilmiötä estettäisiin, on kekseliäs kirjanpitäjä hahmotellut vaihtoehtoja.

Tilaa Taloushallintoliiton uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Lisäksi saat tiedon esimerkiksi uusimmista koulutuksistamme ja tapahtumistamme. Lähetämme uutiskirjeen sinulle noin kerran viikossa.