Jäsenten asiakasviestintä

Helppo tapa viestiä asiakkaille.
Kuva megafonista

Taloushallinnon palveluyritys viestittää omille asiakkailleen muun muassa olennaisista taloushallinnon lainsäädäntömuutoksista ja aikatauluista. Tarjoamme jäsenillemme tätä varten helpon työkalun ja palvelun. Asiakasviestintäapu kuuluu jäsenyyteen.

Keräämme uutiskirjeeseen uusimpia jäsenten asiakasviestintään sopivia uutisia. Lähetämme uutiskirjeen jäsenillemme muokattavaksi ja lähetettäväksi edelleen omille asiakkailleen. Uutiskirje sisältää osion, jota jäsen voi muokata itse ja lisätä muun muassa omia terveisiään ja uutisiaan. Uutiskirje ilmestyy vähintään kolmen kuukauden välein.

Julkaisemiamme uutisia voi vapaasti jakaa myös omissa uutiskirjepohjissa ja muussa viestinnässä.

Jäsenten asiakasviestintään

03.07.2023
Maaseudun yritysrahoituksen haku on alkanut – katso lisäohjeita webinaarista
Taloushallintoliitto järjestää webinaarin maaseudun yritystuista ja niiden hakemisesta 16. toukokuuta. Webinaari tähtää taloushallinnon ammattilaisen perustietojen lisäämiseen maaseudun yritysrahoituksesta. Tavoitteena on, että webinaarin myötä tilintoimisto pystyy tuottamaan parantuneella talousneuvonnalla ja ohjaamisella lisäarvoa asiakkaalle osana tilitoimiston palveluja

Tilaa Taloushallintoliiton uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Lisäksi saat tiedon esimerkiksi uusimmista koulutuksistamme ja tapahtumistamme. Lähetämme uutiskirjeen sinulle noin kerran viikossa.