KLT-valmennus

KLT-valmennuksesta saat varmuutta tentin suorittamiseen

– Voit aloittaa valmennuksen heti

Oletko päättänyt suorittaa taloushallintoalan arvostetun KLT-​tutkinnon? Taloushallintoliiton KLT-​valmennus tukee sinua koko valmentautumisesi ajan tavoitteena KLT-​tentin läpäisy.

Vahvista osaamistasi olennaisissa asioissa innostavan ja selkeästi asiat esittävän valmentajan Mira Merikannon tuella. Taloushallintoliiton kirjanpidon johtava asiantuntija Merikanto on itsekin KLT-asiantuntija ja vastaa liiton jäsenneuvonnan kirjanpidon kysymyksiin. Lisäksi hän on toiminut useita vuosia tilitoimistoyrittäjänä ja osakkaana.

KLT-valmennuksesta saat kaiken tämän

• Tervetuloa-osa. Saat vinkkejä vastaustekniikkaan ja luku-urakasta selviämiseen sekä tietoa tenttitilaisuudesta ja tenttialustasta.
  • 11 itsenäisesti opiskeltavaa verkkotallennetta. Orientoidut kuhunkin aihealueeseen ennakkotehtävien avulla ja saat tehtävien malliratkaisut.
  • 9 vuorovaikutteista Teams-koulutusta kouluttaja Mira Merikannon kanssa. Teams-koulutukset tallennetaan ja lisätään oppimisalustalle.
  • Kysymykset. Voit aina kysyä kouluttajalta Teams-päivän aikana tai jättää kysymyksesi verkkoalustalle vastattavaksi.
  • Tenttiarkisto. Saat käyttöösi viiden viime vuoden KLT-tentit mallivastauksineen.
  • Harjoitustentit laskentatoimesta ja oikeustieteestä.

Harjoitustentti aidossa tenttiympäristössä

Jännittääkö sähköinen tenttitilaisuus? Saat vielä lisävarmuutta itse tenttitilanteeseen, kun pääset testaamaan tentin tekemistä aidossa tenttiympäristössä. Opit jo valmiiksi tuntemaan tenttialustan ominaisuudet ja hahmotat ajankäyttösi eri tehtävätyyppien kohdalla.

Tervetuloa matkalle kohti KLT-tentin läpäisyä!

Taloushallinnon Digipaketin tilaajille valmennuksen hinnasta 40 %:n alennus.