Micro Magic Oy

Tampere

Olemme toimineet lukuisten tilitoimistojen IT-kumppanina jo yli 25 vuoden ajan. Tarjoamme mm. pilvipalvelut, tietoturvaratkaisut, IT-laitteet ja käyttäjätuen

Tilitoimistot ovat meidän tärkein asiakasryhmämme. Olemmehan tehneet yhteistyötä lukuisten tilitoimistojen kanssa jo 1990-luvulta alkaen. Tällä hetkellä pilvipalveluitamme käyttää yli sata tilitoimistoa eri puolilla Suomea.

Saamme paljon kiitosta siitä, että tunnemme tilitoimistojen tavat toimia. Tunnemme kattavasti tilitoimistoissa käytössä olevat kirjanpito-ohjelmistot ja tiedostamme tilinpäätöskiireet ja ALV-päivän tärkeyden. Siksi Micro Magic on tilitoimiston luotettu IT-kumppani.

Pilvipalvelut

Keskustelemme mieluusti kanssanne yrityksenne tarpeista. Tarjoamme turvalliset pilvipalvelut, kuten sähköposti- ja tiedostopalvelut, varmistusratkaisut, sähköisen allekirjoittamisen palvelun ja paljon muuta.

Tietoturva

Tietoturva on tarjoamiemme palveluiden ytimessä. Korostamme tietoturvan tärkeyttä ja olemme mieluusti avuksi, jos palveluiden, laitteiden tai käyttötapojen tietoturva herättää pohdintoja.

Käyttäjätuki

Voimme tarjota myös käyttäjätuen. Tällöin tilitoimiston kaikki käyttäjät voivat olla kaikissa ongelmatilanteissa yhteydessä tukipalveluumme. Tarjoamme nopean ja asiantuntevan avun erilaisissa tilanteissa, kuten tulostusongelmissa, erilaisten ohjelmien käytön haasteissa tai vaikkapa loman jälkeen unohtuneiden kirjautumisongelmien kanssa.

IT-laitteet

Toimitamme myös kaikki IT-laitteet, kuten tietokoneet, mobiililaitteet ja tulostinratkaisut. Voit tilata laitteita suoraan verkkokaupastamme tai ole yhteydessä, niin katsotaan yhdessä juuri teidän tarpeisiin soveltuvat laitteet.

Micro Magic Oy

Hallituskatu 8A