Data Farm Oy

Ratkaise asiakkaidesi ESG-tarpeet avullamme

Taloushallintoliiton kumppanina autamme tilitoimistoja ja heidän asiakasyrityksiään esg-asioissa tarjoamalla avuksi työvälineemme hiilijalanjäljen seurantaan ja johtamiseen sekä tuomalla avuksi verkostomme esg-osaamisen.

Data Farm eRating on automatisoitu hiilijalanjälkiraportti, jonka avulla yritykset saavat kuukausittain valmiiksi koostetut tiedot omista kasvihuonepäästöistään. Helppokäyttöisen ja aikaa säästävän palvelumme avulla yritykset voivat tuottaa vaadittavat päästötiedot sidosryhmilleen sekä vaikuttaa päästöihin.

Tee kanssamme jakelusopimus!

Varmista, että yrityksenne pystyy vastaamaan asiakkaidenne vastuullisuusraportoinnin tarpeisiin. Tarjoa tuotettamme asiakkaillesi ja yhteistyökumppaneillesi ja saat solmimistasi sopimuksista 25 % palkkion koko sopimuksen voimassaoloajalta.

Data Farm eRating pähkinänkuoressa:
- Automaattisesti muodostuva raportti kuukausittain
- Kirjanpitojärjestelmään integroitava sovellus (SaaS)
- Tarvittava aineisto noudetaan automaattisesti tai sen voi toimittaa itse
- Työväline kasvihuonepäästöjen seurantaan ja pienentämiseen
- Vastuullisuudesta viestimiseen sisäisesti ja ulkoisesti
- Helppo käyttöönotto, joka vie vain n. 15 minuttia
- Hinta alkaen 149 € / kk + käyttöönotto 199 €

Kun teet kanssamme jakelusopimuksen, saat tuotteen oman yrityksesi käyttöön VELOITUKSETTA. Loistava tilaisuus hoitaa myös omat ympäristövastuullisuuden tunnusluvut kuntoon!

Taloushallintoliiton jäsenenä saat Data Farm eRating -hiilijalanjälkiraportin yrityksesi käyttöön VELOITUKSETTA, kun teet kanssamme jakelusopimuksen.

Data Farm Oy

Lahdenranta 2