Saranen Consulting Oy

Saranen Consulting tarjoaa Taloushallintoliiton jäsenille joustavan ja riskittömän rekrytointikanavan, jonka kautta on mahdollista löytää kehittymishaluisia ja motivoituneita talous- ja palkkahallinnon osaajia.

Digitalisoituminen on uudistanut koko taloushallinnon alan. Automatisoituminen siirtää painopistettä samanlaisina toistuvista töistä kohti ohjelmistojen hallintaa, mikä säästää aikaa, mutta edellyttää työntekijöiltä uudenlaisia taitoja.

Koska kaikki ovat huomanneet, miten täsmällisesti ja nopeasti työ sujuu moderneilla välineillä, on vapailta markkinoilta tällä hetkellä vaikeaa löytää digitaalisen taloushallinnon taitajia. Uudet taloushallinnon asiantuntijanne voidaan kasvattaa valmiissa ohjelmissamme tai räätälöidä teille oma, yrityksenne tarpeeseen suunniteltu koulutuspaketti.

Yritykselle rekryprosessi on vaivaton: tarpeenne kartoitettuamme huolehdimme käytännön järjestelyistä rekrymarkkinoinnista esihaastatteluihin ja esittelemme teille potentiaalisimmat kandidaatit. Koulutusohjelman kesto on n. 6 kk. Tämän jälkeen teillä on valmiiksi perehdytetty ja koulutettu osaaja, jonka kanssa voitte solmia työsuhteen varmoin mielin ilman lisäkustannuksia. Kuuden kuukauden koulutuksen aikana yrityksellä ei ole palkanmaksuvelvoitetta.

Saranen Consulting Oy

Tekniikantie 12, Innopoli 1