Briox Suomi Oy

Briox Finland AB

Briox tarjoaa ratkaisun tilitoimistoille hallinnoida asiakkaita paremmin ja mikroyrityksille helpomman tavan hallinnoida talouttaan.

Briox on kirjanpito-ohjelmisto, joka tekee pienyrittäjän arjesta helpompaa. Ohjelmisto tarjoaa ratkaisun tilitoimistoille hallinnoida asiakkaita paremmin ja mikroyrityksille helpomman tavan hallinnoida talouttaan.

Tilitoimistoille tarjoamme tukea kumppanuudessa ja kannattavuutta kasvussa. Brioxin AI-työkalun sisältävä kirjanpito-ohjelmisto, joka mukautuu oman työtavan mukaan ja auttaa tehostamaan kirjanpitoa. Kirjanpito-ohjelmamme on saanut myös kiitosta käyttäjäystävällisestä mobiilisovelluksesta ja selkeästä hinnoittelusta.

Fiksu ja yksinkertainen ohjelmisto mikroyrittäjille, jossa saat modernit työkalut käyttöön. Briox tarjoaa sinulle sähköisen kirjanpidon yhdessä kirjanpitäjän kanssa. Briox sovelluksella saat toimitettua kaikki materiaalit vaivattomasti kirjanpitäjälle. Laskutus ja maksatus hoituu myös kätevästi ohjelmiston ja applikaation avulla.

Kehitimme koko Suomen laajuisen markkinapaikan, jossa mikroyrittäjät voivat etsiä, vertailla ja kontaktoida yksittäisiä kirjanpitäjiä – ilmaiseksi. https://connect.briox.com/fi

Briox Connect - uusi markkinapaikka käyttöön veloituksetta! Briox ohjelmisto 3-kk veloituksetta käyttöön!

Briox Suomi Oy

Tekniikantie 14