TilisanomatLIVE

Katso TilisanomatLIVE-lähetysten tallenteet silloin, kun sinulle sopii.
Vain TilisanomatLIVE tilaajille.

TilisanomatLIVE -tallenteet löytyvät verkkokoulutusalustalta.

Tilisanomat-lehden yhteen tai useampaan ajankohtaiseen artikkeliin perustuvan koulutuksen avulla syvennät ja laajennat osaamistasi artikkelin problematiikkaan liittyvissä kysymyksissä.

TilisanomatLIVE on webinaarilähetys, jossa artikkelin kirjoittaja täydentää aihettaan muun muassa käytännönläheisillä case-esimerkeillä tai porautumalla aiheeseen vielä yksityiskohtaisemmin. Lähetykseen valitaan aina lehden merkittävimmät aiheet.

Kuulet jokaisessa TilisanomatLIVE-lähetyksessä myös ajankohtaiskatsauksen alan tärkeistä asioista. Katso jokainen, niin tiedät mitä alalla tapahtuu!

Yhden lähetyksen kesto on noin 2,5 tuntia. Lähetys järjestetään kuusi kertaa vuodessa heti Tilisanomat-lehden ilmestymisen jälkeen. Syvennät osaamistasi helposti ja kätevästi, voit osallistua koulutukseen omalta koneeltasi vaikka kotisohvallasi istuen. Jos et pääse seuraamaan suoraa lähetystä, voit katsoa sen myös jälkikäteen tallenteena.

• Saat yhden KLT- tai PHT-ylläpitokoulutuspäivän, kun olet katsonut kuusi TilisanomatLIVE-lähetystä tai tallennetta.
  • Pysyt mukana muutoksessa ja alan terävimmässä kärjessä.

TilisanomatLIVE-lähetykset 2024

22.10.24, klo 9–11.30