Palkitseminen sitouttaa henkilökuntaa – hae uusin tieto Palkkahallintopäiviltä marraskuussa

Syksyn palkkahallintopäivässä käydään tarkasti läpi perhevapaauudistus, erilaiset palkitsemisjärjestelmät sekä vapaaehtoisen työterveyshuollon kiemuroita. Koulutuksen vetävät Taloushallintoliiton Eija Männistö ja verotuksen oikaisulautakunnan puheenjohtaja Janne Myllymäki.

– Kannustan oman osaamisen ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Palkitseminen on sellainen asia, joka nousee eri kulmilla jatkuvasti esiin. Janne Myllymäki on suorastaan ylittänyt itsensä aineistoa tehdessään ja esitys on todella kattava, Eija Männistö sanoo.

Palkkahallintopäivät

Marras-joulukuussa kuudella paikkakunnalla: Kuopiossa, Tampereella, Lahdessa, Oulussa, Turussa ja Jyväskylässä.

Palkitsemisjärjestelmät ovat jatkuvasti kasvava tapa motivoida ja sitouttaa yrityksen henkilöstöä. Osaamista aiheesta tarvitaan jatkuvasti enemmän. Pienissäkin yrityksissä on havahduttu siihen, että osaavan henkilökunnan työmotivaatioon ja pysyvyyteen voidaan vaikuttaa erilaisilla kannustimilla.

Syksyn koulutuspäivässä käydään kattavasti läpi myös työterveyshuoltoon liittyviä verotuksen ja sosiaalivakuuttamisen kiemuroita eri yritysmuodoissa. Asia perataan niin yrityksen työntekijöiden ja johdon kuin myös yrittäjien näkökulmasta.