Jäsenten suosittelemia tietoturvakonsultteja

Tilitoimistossalehden 1/2020 artikkelissa Tietomurto tilitoimisto Kirjaajassa! s. 25 liittyen pyysimme jäseniltä suosituksia liittyen tietoturvakonsultteihin. Lisäämme niitä tälle sivulle
  • Altivo Oy, Jukka Kolari 040 529 8630 jukka.kolari [at] altivo.fi, www.altivo.fi
    "Altivo lähestyy tietoturva-asioita nimenomaan konsultoinnin ja kokonaisvaltaisen ratkaisun kautta. Heidän toimintatapoihin kuuluu tietoturvan jatkuva kehittäminen eikä vain yksittäisen virustorjuntaohjelman myynti. Alusta asti heidän kanssa on edetty suunnitelmallisesti ja he panostavat käyttäjäläheiseen palveluun. Ja kaiken lisäksi he myös aidosti seuraavat ja valvovat tietoturvaa." Meisenet Oy
  • Data Group Vantaa, Jani Kujala 044 596 6359 jani.kujala [at] datagroup.fi, www.datakuja.fi, www.datagoup.fi
    "Olemme käyttäneet heidän palveluitaan noin 3 vuotta ja ovat hyvin asiantuntevia, tehokkaita ja asiakaspalveluhenkisiä. He laativat meille myös aikanaan GDPR -auditoinnin ja avustivat meidän tietoturvan tason parantamista ja kehittämistä konkreettisesti omilla neuvoillaan ja toimillaan." Digital Audit Company Oy