Knapsu nalkuttaa, jäkättää ja marmattaa alan ilmiöistä ja välillä muustakin. Vaikka nimimerkin taakse kätkeytyvän pakinoitsijan annetaan (toistaiseksi) olla työsuhteessa Taloushallintoliittoon, hänen näkemyksensä eivät kaikilta osin vastaa liiton ja sen toimielinten virallista näkemystä.
Huolensa pahoittaja havaitsee kaikenlaisia alansa pikkuongelmia sekä noukkii sopivia keinoja niiden ratkaisemiseen. Vastuu näiden pohdintojen noudattamisesta jää aina lukijalle.
Kysyimme jäsentoimistojen johtajilta mitä he arvostavat liitossa ja miten tyytyväisiä he ovat palveluihimme. Jäsenet antoivat liitolle yleisarvosanaksi 4,2/5.
Hyvä taloushallintopalvelualan tapa on Taloushallintoliiton, siis alan itsensä kehittämä ja vakiinnuttama kuvaus menetelmistä, jota noudattamalla taloushallintopalvelulalan voi tuottaa asiakkailleen ja näiden sidosryhmille luotettavaa ja oikeaa tietoa ja palvelua.
Tilitoimistot ovat raportoineet meille siitä, että asiakasyritykset eivät saa pankkitiliä mistään pankista tai jo olemassa olevia tilejä suljetaan syytä ilmoittamatta.…
Henkilöstöhallinto on yhä kysytympi palvelu tilitoimistoasiakkaiden keskuudessa. Se tarkoittaa myös HR-osaajien kasvavaa tarvetta. Erityisesti palkkahallinnon osaajien kouluttautuminen HR-neuvojiksi tai -asiantuntijoiksi käy näppärästi ja lisää alan ammattilaisten asiantuntijuutta.
Taloushallinnon asiantuntijoiden ei pidä kätkeä kynttiläänsä vakan alle. Sosiaalisessa mediassa voi helposti rakentaa sekä omaa että yrityksen brändiä.
Oletko koskaan kuulunut huipputiimiin? Jos olet, muistat sen varmasti. Kokemus siitä, että kaikki toimii ja mikään ei ole mahdotonta, jättää lähtemättömän jälkensä.
Asiakaspalaveri verkossa, etätyötä kotona, yhdenvertainen pääsy tietoihin, toimivia yksinkertaisia tietoverkkoja; tätä on tämän päivän tietotyö. Yhtenäiset pelisäännöt ja työtavat pitävät kaikki mukana kehityksessä.