Ylläpitoraportoinnin opas

KLT-, PHT- ja TNT-asiantuntijoiden tulee raportoida 3 vuoden välein Tili-instituuttisäätiölle työtehtävistään ja kouluttautumisestaan. Tästä oppaasta saat tärkeimmät ohjeet raportointiin.

Olen kirjautunut sisään eikä tiedossani näy pätevyyttäni. Mitä teen?

Jos olet kirjautunut sisään etkä löydä Oma TAL -palvelusta pätevyystietojasi, syynä on todennäköisesti jompi kumpi näistä:

Sinulla on sivuillemme useampi kuin yksi kirjautumistunnus

Todennäköisesti sinulla on Taloushallintoliiton verkkosivuilla useampi kuin yksi kirjautumistunnus. Pätevyystietosi ovat sen käyttäjätunnuksen takana, jolla olet hakenut ja ilmoittautunut suorittamaan tutkintoa. Tee näin:

• Jos pääset kirjautumaan toisella käyttäjätunnuksellasi, voit tarkistaa asian. Päätä, mitä kirjautumistunnusta haluat käyttää verkkosivuillamme ja pyydä osoitteesta asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi, että poistamme toisen tunnuksesi. Kerrothan, kumman tunnuksen haluat poistaa.

Voit itse päivittää kirjautumistunnuksesi sähköpostiosoitetta ja salasanaa Oma TAL -palvelussa kohdasta Omat tiedot.
  • Jos et pääse kirjautumaan tosella käyttäjätunnuksellasi, ota meihin yhteyttä asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi ja pyydä, että yhdistämme tilisi.
Pätevyystiedot eivät ole tallentuneet tilillesi oikein

On myös mahdollista, että tiedonsiirrossa järjestelmästämme verkkosivuille on tapahtunut virhe. Voit ottaa meihin yhteyttä asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi, niin tarkistamme ja korjaamme asian.