Alan parasta koulutusta

Taloushallinnon työ ja tulevaisuus lähestyy – tule kumppaniksi!

Taloushallinnon työ ja tulevaisuus 24.4.2024

Taloushallintoalan yhteen kokoava maksuton virtuaalitapahtuma, Taloushallinnon työ ja tulevaisuus, järjestetään taas keväällä 24. huhtikuuta. Tapahtuman ohjelma on julkaistu ja se piirtyy hetki hetkeltä terävämmäksi läpileikkaukseksi alan ajankohtaisista trendeistä. Mukaan mahtuu vielä kumppaneita – tuo oma näkökulmasi mukaan tapahtuman teemoihin ja esittele brändiäsi ja toimintaasi uratorilla!

Taloushallinnon työ ja tulevaisuus on taloushallintoalan suurin virtuaalitapahtuma. Tapahtumaa on järjestetty vuodesta 2021 alkaen ja se kerää yhteen noin 2000 taloushallinnosta kiinnostunutta kuulemaan ja keskustelemaan taloushallinnon tulevaisuudesta: muutoksesta, teknologiasta ja osaamisesta.

Järjestämme tapahtuman yhteydessä myös taloushallintoalan uratorin, jossa alan ammattilaiset ja alasta kiinnostuneet kohtaavat alalla toimivat työnantajat, palveluntarjoajat ja kouluttajat. Tapahtuma on hieno tilaisuus luoda yhteyksiä, oppia uutta tai löytää unelmien työ!

Tämän vuoden ohjelmassa teemoja käsitellään seuraavien aiheiden kautta:

Osaaminen

Miltä taloushallintoala näyttää tulokkaan silmin? Tapahtumassa keskustellaan valtakunnallisen opiskelijatutkimuksemme 2024 tuloksista. Miksi alalle halutaan tai ei haluta? Millaisia ovat tulevaisuuden näkymät ja urapolut?

Muutos

Miten kansainvälistyminen käytännössä tarkoittaa taloushallintoalalla? Tarkastelemme kansainvälistymisen trendiä. Miten suomalainen taloushallintoala vertautuu muuhun Eurooppaan?

Teknologia

Läpäiseekö ChatGPT KLT-tentin?  Pärjääkö tekoäly KLT-tentissä paremmin kuin taloushallinnon huippuammattilainen? Julkistamme tapahtumassa tekoälyn tenttitulokset.

Lue lisää tapahtumasta ja ilmoittaudu mukaan!

Kumppanipaikkoja on vielä jäljellä, välitä viestisi koko alan kuultavaksi

Tapahtuma tehdään yhdessä kumppaneiden kanssa, jotka tarjoavat osallistujille tietoa ja inspiroivia keskusteluja. Tapahtumaan osallistuminen tarjoaa kumppanille kaiken tämän:

• Mahdollisuus olla mukana ohjelmassa ja keskusteluissa
  • Vuorovaikutteinen kumppanihuone ja vapaa mahdollisuus järjestää ohjelmaa uratorilla
  • Alusta omille sisällöille ja linkeille
  • Vuorovaikutusmahdollisuudet osallistujien kanssa
  • Näkyvyys tapahtuman viestinnässä ja markkinoinnissa
  • Taloushallinnon opiskelijatutkimuksen 2024 tulosten yhteenveto

Lue lisää kumppanuudesta tapahtumasivuilta.

Haluatko kuulla lisää? Tule infowebinaariin 5.3.2024 klo 9.00

Järjestämme tapahtumasta, kumppanipaketeista ja tapahtuma-alustasta kertovan webinaarin. Tule mukaan kuulemaan lisää, miten yrityksesi voi hyötyä kumppanuudesta tapahtumassamme – samalla esittelemme tapahtuma-alustan toiminnallisuuksia ja mahdollisuuksia!