Uutiset ja tiedotteet

Osallistu Junior KLT ja Junior PHT -tasotesteihin 25. huhtikuuta 2024

Junior KLT ja Junior PHT -tasotestit

Oletko taloushallinnon opiskelija tai tuore työntekijä? Ilmoittaudu mukaan tasotestiin 25. huhtikuuta! Taloushallinnon Junior KLT -tasotesti järjestetään klo 13–14 ja palkkahallinnon Junior PHT -tasotesti klo 15–16. Kevään maksuttomat tasotestit sponsoroi Accountor.

Ilmoittaudu mukaan
tasotestiin!

Taloushallintoalan tasotestien avulla voi uran alkuvaiheessa mitata osaamistaan ja osoittaa kiinnostusta ja harjaantuneisuutta taloushallinnon alaa kohtaan. Tasotesteistä vastaa Tili-instituuttisäätiö, joka järjestää ja ylläpitää myös taloushallintoalan arvostettuja KLT-, PHT- ja TNT-tutkintoja.

Tasotestit on suunnattu vastavalmistuneille, alanvaihtajille ja opiskelijoille, jotka ovat opintojensa loppuvaiheessa. Jos opintosi ovat pian valmiit tai jos olet valmistunut viimeisen vuoden sisällä, tervetuloa testaamaan talous- ja palkkahallinnon tietotaitoasi!

Tasotestin osallistumistodistus kertoo valmiudesta kehittyä taloushallinnon ammattilaiseksi. Junior KLT ja Junior PHT -merkintä CV:ssä on myös tapa erottua muista hakijoista, kun alan yritykset valitsevat harjoittelijoita tai työntekijöitä.

Oppilaitokselle tasotestit ovat hyödyllinen mittari oppimisen tueksi ja mahdollisuus tutustuttaa opiskelija työelämän osaamistarpeisiin. Junior KLT ja Junior PHT -tasotestin voi suorittaa halutessaan myös uudestaan ja korottaa arvosanaansa.

Ilmoittautuminen Junior KLT ja Junior PHT -tasotesteihin on auki keskiviikkoon 10. huhtikuuta 2024 asti.

Accountor sponsoroi tasotestejä ja tarjoaa harjoittelupaikkoja tasotestin suorittaneille

Osallistuminen Tili-instituuttisäätiön järjestämiin tasotesteihin on maksutonta. Toimintakauden 2023–2024 Junior PHT ja Junior KLT -tasotestit sponsoroi Accountor.

“Haluamme sponsoroinnilla varmistaa, että mahdollisimman moni alalle tulija suorittaisi tasotestin ja että tasotestit pysyisivät maksuttomina”, sanoo Accountorin liiketoimintajohtaja Anu Keski-Filppula.

Anu Keski-Filppula

Accountor tarjoaa myös merkittävän määrän palkallisia harjoittelupaikkoja niille, jotka suorittavat Junior KLT ja Junior PHT -tasotestin.

“Säätiön tasotestit ovat hyvä startti työuralle talous- ja palkkahallinnossa. Näissä työtehtävissä osaamisen ylläpitäminen ja kehittäminen on erityisen tärkeää. Omasta ammatillisesta kehittymisestä motivoituneet henkilöt ovat enemmän kuin tervetulleita alalle! Meillä Accountorilla henkilöstöä tuetaan erilaisille työpoluille räätälöidyillä a+Akatemian kasvuohjelmilla. Kun kokemusta ja osaamista tulee lisää, tarjoamme mahdollisuuksia edetä uralla. a+Teamista löytyy monenlaisia rooleja erilaisille taloushallinnon osaajille”, Keski-Filppula kertoo.

Tutustu uraan Accountorilla heidän sivuiltaan.

Fakta

• Taloushallintoalan tasotestit järjestetään kaksi kertaa vuodessa, huhtikuussa ja marras-joulukuussa.
  • Testi tehdään sähköisellä tenttialustalla, omalla tietokoneella.
  • Tasotesti kestää 60 minuuttia.
  • Testin tulos on testissä saavutettu pistemäärä.
  • Kaikki tasotestin suorittaneet saavat todistuksen.
  • Osallistuttasi voit lisätä ansioluetteloon ja someprofiileihin tiedon, että olet osallistunut Junior KLT tai Junior PHT -tasotestiin! Tasotesti ei ole tutkinto eikä erillinen titteli.

Tutustu tarkemmin tasotesteihin: