Osaaminen on arvokkainta pääomaa – Taloushallintoliitto lanseeraa osaamispolut

Taloushallintoliitto on 1. syyskuuta julkaissut uudet taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon osaamispolut. Osaamispolut ovat koulutuksista muodostuvia kokonaisuuksia, jotka tukevat taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon ammattilaisten osaamisen kehittämistä suunnitelmallisesti.

”Panostamme suunnitelmalliseen koulutukseen entistä enemmän. Osaamispolkujen avulla ammattilaiset voivat kehittää omaa ja tai henkilökuntansa osaamista tavoitteellisesti. Kun olet valinnut kiinnostavan polun, me pidämme huolta siitä, että saat kaiken olennaisen tiedon”, sanoo Taloushallintoliiton liiketoimintajohtaja Riikka Hirsimäki.

Miten osaamispolut toimivat

Kaikki osaamispolkuihin liittyvät verkkokoulutuksemme on kerätty samalla uudelle verkkokoulutusalustallemme. Saat meiltä apua oikeiden koulutusten ja polkujen valitsemiseen ja voit käydä polkuun kuuluvia koulutuksia haluamassasi tahdissa.

Me Taloushallintoliitossa pidämme osaamista ihmisen arvokkaimpana pääomana, jota kasvattamalla kasvavat niin osaajan kuin organisaation arvo.

Osaamispolut rakentuvat monimuotoisista koulutuksistamme ja ne sisältävät lähi-, etä- ja verkkokoulutuksia. Osaamispolkuja on eritasoisia: on aloittavan taloushallinnon osaajan polku, erilaisia erikoistumispolkuja sekä jotain taloushallinnon erikoisosaamista vahvistavia polkuja. Polkujen tarkoituksena on tukea osaamisen kehittämistä eri vaiheissa taloushallinnon uraa.

Syyskuun alussa avaamme Oma TAL -palveluumme näkymän, jossa pystyt suunnittelemaan kouluttautumista ja seuraamaan sekä omaa että mahdollisen henkilökuntasi osaamisen kehittymistä.

Koulutustarjontamme, verkkokoulutustallenteet mukaan lukien, keskittyvät taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon substanssiaiheisiin. Koulutuksemme käsittelevät lyhyiden tietoiskujen sijaa laajoja aihealueita. Mielestämme on tärkeää, että alalla toimivat asiantuntijat hahmottavat ja ymmärtävät kokonaisuuden. Takaamme, että saat alan uusimman tiedon ja työkalut tulevaisuutta varten.
Valitse kiinnostava osaamispolku ja kouluttaudu suunnitelmallisesti

Taloushallinnon digipaketti tukee matkaasi osaamispolulla

Taloushallinnon digipaketti niputtaa yhteen tilaukseen kaikki verkkokoulutuksemme, Tilisanomien digilukuoikeuden ja TilisanomatLIVE-webinaarit. Digipaketti on loistava apuväline niin jokapäiväiseen työhön kuin suunnitelmalliseen kouluttautumiseen ja osaamisen kehittämiseen.

Taloushallinnon digipaketti on kaikkea tätä:

• Pääsy kaikkiin verkkokoulutuksiin: verkkokoulutusalustamme sisältää noin 200 tuntia taloushallinnon ja palkkahallinnon substanssikoulutusta.
  • Tilisanomat digilukuoikeus: kaikki Tilisanomien artikkelit verkossa sisältäen sekä uudet artikkelit että 3 000 asiantuntija-artikkelin arkiston.
  • TilisanomatLIVE-webinaarit ja tallenteet: Yli 60 Tilisanomien merkittävintä artikkelia käsitelty webinaareissa. Uusi webinaari aina lehden ilmestyttyä. Lokakuusta 2023 lähtien TilisanomatLIVE-webinaarissa aina myös katsaus ajankohtaisiin taloushallinnon aiheisiin.
  • Lue lisää digipaketista

Tutustu osaaamispolkuihin, verkkokoulutuksiimme ja digipakettiin

Taloushallinnon verkko-oppimisympäristö
Taloushallinnon verkko-oppimisympäristöstä löydät yli 200 tunnin edestä talous- ja palkkahallinnon parhaita substanssikoulutuksia. Voit opiskella verkkokoulutuksia ajasta ja paikasta riippumatta niin usein kuin haluat. Saat suoritusmerkinnän verkkokoulutuksesta, kun olet katsonut kaikki koulutukseen kuuluvat osiot ja vastannut koulutuksiin liittyviin kysymyksiin 75 prosenttia oikein.
Osaamispolut
Tullaksesi alan parhaaksi osaajaksi tarjoamme sinulle valmiita osaamispolkuja, joiden avulla kehität osaamistasi tavoitteellisesti.
Taloushallinnon digipaketti
Taloushallinnon digipaketti on helppo väline osaamisen kehittämiseen. Saat käyttöösi kaikki Taloushallintoliiton verkkokoulutukset, Tilisanomat-lehden digilukuoikeuden ja TilisanomatLIVE-webinaarit tallenteineen.