Maksuttomia webinaareja kyberuhista, Suomi.fi-valtuuksista ja kestävyysraportoinnista

Maksuttomat webinaarit

Taloushallintoliitto järjestää tulevina kuukausina useita maksuttomia webinaareja alalle merkittävistä ja ajankohtaisista aiheista. Tilaisuuksissa välitämme tietoa koko taloushallintoalalle – tule kuuntelemaan ja keskustelemaan.

Maanantaina 13. marraskuuta klo 14–15.30

Suomi.fi-valtuuksien massatoiminnallisuudet

Taloushallintoliitto ja Digi- ja väestötietovirasto järjestävät yhdessä webinaarin Suomi.fi-valtuudet-palvelun massakäyttötoiminnoista. Webinaarin aiheina muun muassa Suomi.fi-valtuuksien valintakorityökalu ja valtuuksien tarkenteet sekä niiden käyttäminen. Tilaisuudessa on myös varattu aikaa kysymyksille.

Jos sinulla on kysyttävää Suomi.fi-valtuuksien toiminnallisuuksista, kannattaa tulla kuuntelemaan!

Tiistaina 12. joulukuuta klo 14–15

Taloushallintoalan kyberuhat ja niihin varautuminen

Tule kuulemaan Taloushallintoliiton ja Kyberturvallisuuskeskuksen yhteiseen webinaariin, miten kyberuhkiin pitäisi varautua. Webinaarin aiheena ovat taloushallintoalaan kohdistuvat kyberuhat ja uhkatoimijat. Tämän lisäksi katsotaan läpi miten toimia, jos uhka realisoituu. Webinaarissa käsitellään myös erilaisia julkisuudessa esillä olleita kyberuhkatapauksia.

Puhujina tilaisuudessa Kyberturvallisuuskeskuksen finanssisektorin erityisasiantuntija Jussi Leskinen ja Taloushallintoliiton johtava asiantuntija Janne Fredman.

Lue lisää Kanavalta

asiakas tapaaminen
Ohjeita tilitoimistolle asiakkaan tuntemisesta
Jotta kirjanpitäjä voi toimia työssään, tulee hänen tuntea asiakkaansa. Mutta mikä on riittävä taso? Täytämmekö viranomaisvelvoitteita vai palvelemmeko asiakasta ja omaa liiketoimintaamme? Kirjanpidon ja verotuksen asiantuntijaryhmä on kirjoittanut asiakassuhteen merkityksestä ja koonnut ohjeita asiakkaan tuntemisesta tähän artikkeliin.