Alan opiskelija: hae stipendiä!

Tunnetko juuri valmistuneen tai pian valmistuvan opiskelijan, jonka lopputyö käsittelee talous-, henkilöstö- tai palkkahallinnon alaa? Kerro hänelle mahdollisuudesta hakea stipendiä!

Tili-instituuttisäätiö myöntää vuosittain lukuisia stipendejä pro gradun tai opinnäytetyön perusteella ansioituneille taloushallinnon opiskelijoille, jotka ovat valmistumassa tai juuri valmistuneet yliopistosta tai ammattikorkeakoulusta. Stipendin suuruus on pro gradu -tutkielmasta 500 € ja ammattikorkeakoulun opinnäytetyöstä 350 €.

Hae stipendiä täyttämällä lomake. Liitä hakulomakkeeseen:

• tutkielmasi tiedostona
  • tieto tutkielman arvioinnista

Lisätietoja stipendeistä, Kati Stenman, kati.stenman@taloushallintoliitto.fi

Artikkeleja opinnäytetöiden pohjalta

Julkaisemme opiskelijoiden lopputöihin ja pro graduihin perustuvia artikkeleja Kanavalla. Meillä on julkaisussa varsin tiukka seula eli edellytämme mielenkiintoista, koko alaa tai yleisellä tasolla kiinnostavaa aihetta. Käymme stipendin saaneet lopputyöt aina huolella läpi ja peilaamme niitä alan keskusteluun ja ilmiöihin. Maksamme 200 euron kirjoituspalkkion! Lisätietoja: viestinta@taloushallintoliitto.fi

Alan opettajien tai lopputyötä teettävien kannattaa tässäkin pitää silmät auki ja kertoa meille potentiaalisista artikkeliaiheista, joista alla yksi.