Tarjoa taloushallinnossa kesätyötä

Taloushallintoliiton jäsenten ja alan oppilaitosten yhteistyötä tiivistettiin viime syksynä. Yhteisissä tapaamisissa nousi esille huoli siitä, että alan harjoittelupaikkaa etsivät ja tarjoavat eivät välttämättä kovin helposti kohtaa. Harjoittelijoiden ja työpaikkojen kohtaanto-ongelmaa lähdettiin heti ratkomaan mm. haastamalla tilitoimistoja ja muita alan toimijoita tarjoamaan kesätyötä nuorelle.

Haastekampanja löytyy tunnisteella #taloushallinto

“Alan houkuttelevuuteen vaikuttaa merkittävästi se, miten esimerkiksi alaa opiskelevat löytävät kesätöitä ja miten erilaiset harjoittelut yrityksissä hoidetaan”, korostavat Miisa Vierikko ja Kati Stenman, jotka koordinoivat jäsenyritysten ja oppilaitosten yhteistyötä Taloushallintoliitossa.

“Verkostossa mukana olevien kanssa selvitämme nyt yhdessä, mitkä ovat suurimmat esteet, ja yhdessä lähdemme esteitä myös madaltamaan.”

Taloushallintoliiton oppilaitosyhteistyö -verkoston jäsenet

Haastamme tilitoimistot ja muut alan toimijat – TARJOA KESÄTYÖTÄ NUORELLE

Me taloushallinnon alalla käärimme hihamme ja ryhdyimme hommiin, jotta meillä on tulevaisuudessakin innokkaita ja osaavia taloushallinnon ammattilaisia. Haluamme kokeilla verkoston voimaa ja tarvitsemme apuasi: tarjoa itse ja haasta samalla kollegasi tarjoamaan harjoittelu- ja/tai kesätyöpaikkaa alan opiskelijalle.

Eli:

Jos aiot työllistää nuoren tänä kesänä, ilmianna itsesi! Välitämme tiedon alan oppilaitoksiin ja julkaisemme kaikki työtä tarjonneet yritykset verkkosivuillamme. Jaa tätä viestiä, tägää kollega ja kommentoi!

#taloushallinto

Aiheesta lisää