Hae stipendiä

Oletko valmistumassa tai juuri valmistunut yliopistosta tai ammattikorkeakoulusta? Tili-instituuttisäätiö jakaa vuosittain stipendejä pro gradun tai opinnäytetyön perusteella ansioituneille taloushallinnon opiskelijoille. Meitä kiinnostavat kaikki taloushallinnon eri teemoja käsittelevät tutkielmat - tilinpäätöksestä verotukseen ja palkkahallinnosta prosesseihin sekä alan uusiin ilmiöihin. Hae stipendiä nyt!

Hae stipendiä

Hae taloushallinnon opiskelijoille suunnattua Tili-instituuttisäätiön myöntämää stipendiä opinnäytetyön tai pro gradun perusteella.

Nimi
Osoite
Pari- ja ryhmätöissä stipendin arvo jaetaan tutkielman tekijöiden kesken. Suosittelemme, että jokainen tutkielmaan osallistunut jättää oman hakemuksen.
Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 10 MB.
    Tutkielman arvosanan voi todistaa erillisellä arviointilomakkeella tai opintosuoritusotteen kopiolla. Dokumentissa tulee näkyä hakijan nimi sekä tutkielman arvosana. Muut tiedot, kuten muiden kurssien arvosanat opintosuoritusotteessa tai henkilötiedot, voi peittää. Mikäli tiedoston koko on suurempi kuin 10Mt, voit toimittaa sen erikseen sähköpostitse sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi.
    Mikäli saan stipendin, nimeni ja työni saa julkaista Taloushallintoliiton verkkosivuilla(Pakollinen)
    Julkaisemme ainoastaan julkaisuluvan antaneiden henkilöiden nimet ja työt. Julkaisuluvan antaminen tai kieltäminen ei vaikuta stipendin myöntämiseen.