Olen kirjautunut sisään eikä tiedossani näy pätevyyttäni. Mitä teen?
Jos olet kirjautunut sisään etkä löydä Oma TAL -palvelusta pätevyystietojasi, syynä on todennäköisesti jompi kumpi näistä:
Sinulla on sivuillemme useampi kuin yksi kirjautumistunnus
Todennäköisesti sinulla on Taloushallintoliiton verkkosivuilla useampi kuin yksi kirjautumistunnus. Pätevyystietosi ovat sen käyttäjätunnuksen takana, jolla olet hakenut ja ilmoittautunut suorittamaan tutkintoa. Tee näin:
- Jos pääset kirjautumaan toisella käyttäjätunnuksellasi, voit tarkistaa asian. Päätä, mitä kirjautumistunnusta haluat käyttää verkkosivuillamme ja pyydä osoitteesta asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi, että poistamme toisen tunnuksesi. Kerrothan, kumman tunnuksen haluat poistaa.
Voit itse päivittää kirjautumistunnuksesi sähköpostiosoitetta ja salasanaa Oma TAL -palvelussa kohdasta Omat tiedot. - Jos et pääse kirjautumaan tosella käyttäjätunnuksellasi, ota meihin yhteyttä asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi ja pyydä, että yhdistämme tilisi.
Pätevyystiedot eivät ole tallentuneet tilillesi oikein
On myös mahdollista, että tiedonsiirrossa järjestelmästämme verkkosivuille on tapahtunut virhe. Voit ottaa meihin yhteyttä asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi, niin tarkistamme ja korjaamme asian.