Taloushallintoliitto laajensi – lisää koulutustilaa myös jäsenten omaan käyttöön!

Taloushallintoliiton tiloihin Helsingin Kamppiin, kattojen ylle, avautui uusi koulutustila, jota myös jäsenet ja yhteistyöjäsenet voivat vuokrata käyttöönsä. Kokonaisuus koostuu isommasta koulutustilasta, johon mahtuu noin 30-40 henkilöä, pienemmästä ryhmätyöhuoneesta ja äänieristetystä studiosta.

Koulutustilassa on nykyaikainen kokous- ja esitystekniikka sekä mahdollisuus järjestää etäosallistuminen tai tilaisuuden nauhoitus. Autamme tarvittaessa myös tarjoiluvarauksissa. Muistathan, että voit tilata tilaisuuteesi myös puheenvuoron Taloushallintoliiton asiantuntijoilta!

Jos kiinnostuit tilan tai studion vuokraamisesta ota yhteyttä ja tule katsomaan, miltä koulutustilamme näyttää!

Osoite on Salomonkatu 17 A 11.krs, 00100 Helsinki.

Juha Sihvonen, 040 059 9579, juha.sihvonen@taloushallintoliitto.fi

Artikkeli on julkaistu alun perin Tilitoimistossa-lehdessä nro 5/2019.

Yritysvastuu ja kestävyysraportointi
Vastuullisuusraportointi tarkoittaa sitä, että yritykset raportoivat omien toimiensa taloudellisista, sosiaalisista ja ekologisista vaikutuksista ihmisiin, ympäristöön ja yhteiskuntaan. Kestävyysraportointidirektiivi tulee muuttamaan yritysvastuuseen liittyviä velvoitteita myös Suomessa.