Kestävyysraportoinnin vaikutukset ja mahdollisuudet taloushallinnossa – maksuton webinaari 7. marraskuuta

vastuullisuus

Yritysvastuun rooli liiketoiminnassa kasvaa. Yhä useampi organisaatio kertoo vastuullisuuteen liittyvistä linjauksistaan ja tavoitteistaan esimerkiksi osana vuosikertomustaan tai muuta viestintäänsä. Kestävyysraportointi on vielä toistaiseksi lakisääteistä vain osalle yrityksistä, mutta vaatimukset laajenevat koko yrityskenttään esimerkiksi arvoketjujen kautta.

Taloushallintoliitto järjestää maksuttoman webinaarin kestävyysraportoinnista taloushallinnossa tiistaina 7. marraskuuta kello 9–10.

Kestävyysraportoinnin vaikutukset ja mahdollisuudet taloushallinnossa

Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan webinaariin 7. marraskuuta klo 9–10.

Webinaarin puhujat:

• Leonard Breukers
    Vastuullisuusraportoinnin väitöskirjatutkija, Sustainability Consultant Azets Oy:llä. Leonard on myös Taloushallintoliiton yritysvastuun asiantuntijatyöryhmän puheenjohtaja.
  • Ingalill Aspholm
    Ingalill Aspholm työskentelee Suomen Tilintarkastajien johtavana asiantuntijana. Hänen erityisalaansa ovat ESG-, corporate governance ja listayhtiökysymykset.

Tule kuulemaan, millaisia vaikutuksia kestävyysraportoinnilla on taloushallinnolle ja millaisia mahdollisuuksia ja osaamistarpeita kehitys tuo mukanaan!

Webinaarin tallenne

Webinaarin tallenne löytyy Taloushallintoliitton verkkokoulutusympäristöstä. Sen katsominen on maksutonta, kun rekisteröidyt verkkopalveluun.

Katso webinaarin tallenne täältä.