Kestävyysraportoinnin vaikutukset ja mahdollisuudet taloushallinnossa

Tilauksen tila
Ei liittynyt
Maksuton

Taloushallintoliitto järjesti webinaarin kestävyysraportoinnista taloushallinnossa tiistaina 7. marraskuuta 2023.

Yritysvastuun rooli liiketoiminnassa kasvaa. Yhä useampi organisaatio kertoo vastuullisuuteen liittyvistä linjauksistaan ja tavoitteistaan esimerkiksi osana vuosikertomustaan tai muuta viestintäänsä. Kestävyysraportointi on vielä toistaiseksi lakisääteistä vain osalle yrityksistä, mutta vaatimukset laajenevat koko yrityskenttään esimerkiksi arvoketjujen kautta.

Webinaarin puhujat:

• Leonard Breukers
    Vastuullisuusraportoinnin väitöskirjatutkija, Sustainability Consultant Azets Oy:llä. Leonard on myös Taloushallintoliiton yritysvastuun asiantuntijatyöryhmän puheenjohtaja.
  • Ingalill Aspholm
    Ingalill Aspholm työskentelee Suomen Tilintarkastajien johtavana asiantuntijana. Hänen erityisalaansa ovat ESG-, corporate governance ja listayhtiökysymykset.

Katso tallenne ja kuule, millaisia vaikutuksia kestävyysraportoinnilla on taloushallinnolle ja millaisia mahdollisuuksia ja osaamistarpeita kehitys tuo mukanaan!

Huom. Webinaaritallenteen katsomisesta ei saa todistusta. Webinaarista ei myöskään tule automaattista suoritusmerkintää KLT-, PHT- tai TNT-pätevyysraportointiin.

Liitteenä ovat webinaarin esitysten aineistot. Pääset katsomaan webinaaria Tallenne-otsikon alta.