Jäsenille

Uudet alan yleiset sopimusehdot julkaistaan tänä vuonna – keskustelutilaisuus jäsenistölle

Taloushallinnon toimialanyleiset sopimusehdot TAL2018 päivitetään tämän vuoden aikana uusiin TAL2023-ehtoihin. Päivitystarpeen taustalla ovat alan liiketoiminnan kehityksen ja lainsäädäntöuudistusten tuomat muutokset, jäsenten esittämät tarpeet sekä jäsenneuvontatapauksissa esiin tulleet käytännön haasteet nykyisten sopimusehtojen soveltamisessa.

Taloushallintoliiton hallitus on nimittänyt työhön työryhmän, jonka toiminnan tuloksia esitellään liiton jäsentoimistojen johtajille maanantaina 29.5. klo 14.00–15.30 järjestettävässä keskustelutilaisuudessa. Työryhmän työn jälkeä esittelevät johtavat asiantuntijat Mira Merikanto ja Janne Fredman sekä hallituksen jäsenet Mikko Akselin ja Tuomas Tahvanainen.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja vaikuttamaan TAL2023-sopimusehtojen sisältöön.

Voit liittyä kuuntelemaan ja keskustelemaan aiheesta tämän linkin kautta.