Infot, videot, podcastit

Terve taloushallinto: Miten henkilöstön hyvinvointiin voi panostaa?

terve-taloushallinto-elmeri-linnera-varpu-sivula

Podcast-jaksossa Varpu Sivula ja Elmeri Linnera keskustelevat henkilöstön hyvinvoinnista. Millaisia haasteita taloushallinnon työ asettaa henkilöstön jaksamiseen ja hyvinvointiin? Millä keinoilla hyvinvointia voidaan parantaa?

Terve taloushallinto -podcast jakaa tarinoita, tietoa ja vinkkejä taloushallinnon ammattilaisilta ammattilaisille. Uusi jakso ilmestyy 1–2 kuukauden välein ja on kuunneltavissa Spotifyssa ja Taloushallinnon kanavalla. Tervetuloa kuuntelemaan!

Toisessa Terve taloushallinto -podcastin jaksossa pohditaan henkilöstön hyvinvointia ja jaetaan vinkkejä työntekijöiden parempaan arkeen. Taloushallintoliiton Juha Kartanon kanssa keskustelemassa ovat Varpu Sivula Accotilit Oy:stä ja Elmeri Linnera Tietomylly Oy:stä.

Podcastin ensimmäisten jaksojen takana on kirjanpidon ja verotuksen asiantuntijaryhmä, jonka työskentelyn keskeisenä teemana on tällä hetkellä kirjanpidon ja taloushallinnon laatu. Laadukkaan taloushallinnon takana on taloushallinnon tekijä, jonka jaksamisesta pidetään huolta. Tulevissa podcast-jaksoissa sukelletaan muun muassa tilinpäätösajan ennakoitavuuteen ja esihenkilöiden voimavaroihin.

Voit kunnella podcastia alta ja Taloushallintoliiton Spotify-tililtä.