PHT-risteily

PHT-asiantuntijoiden risteily Tukholmaan kokoaa kollegat yhteen aina syyskuussa.

PHT-risteilyn kouluttajat

Marjaana Lundqvist

Erityisasiantuntija, Kansainväliset asiat

Marjaana työskentelee Eläketurvakeskuksessa kansainvälisten sosiaaliturva-asioiden erityisasiantuntijana. Hän on työskennellyt jo 20 vuoden ajan kansainvälisten asioiden parissa ja ne ovat edelleen lähellä sydäntä. Kouluttajana hän on selkeä ja pyrkii avaamaan kansainvälisen sosiaaliturvalainsäädännön kiemuroita kuulijoille mahdollisimman käytännönläheisesti ja ymmärrettävästi.

Niina Mikolanniemi

Senior Manager, Sustainability Services

Niina Mikolanniemellä on 15 vuoden kokemus vastuullisuuden johtamisesta mm. teknologia- ja rahoitusalalta sekä kansainvälisestä järjestöstä. Niinalla on laajaa kokemusta vastuullisuuden teemoista kuten vastuullisuuden olennaisuusanalyysit, vastuullisuusohjelmien kehittäminen sekä sosiaalisen vastuun kysymyksistä, mm. yritysten ihmisisoikeusvastuu ja monimuotoisuus.

Albert Mäkelä

Työ- ja yrityslainsäädännön asiantuntija, OTM

Albert Mäkelä työskentelee asiantuntijana Suomen Yrittäjissä pääasiallisena vastuualueenaan edunvalvonta työmarkkina-asioissa. Hänellä on pitkä kokemus yrittäjien juridisesta neuvonnasta työelämä- ja yritysjuridiikan alalta.

Eija Männistö

PHT, Palkka- ja henkilöstöhallinnon johtava asiantuntija

Eija Männistöllä on yli 15 vuoden tilitoimistokokemus. Hän on perehtynyt erityisesti palkkahallinnon tehtäviin ja alan kehittämiseen erilaisissa projekti- ja koulutustehtävissä. Eija toimii henkilöstöhallinnon johtavana asiantuntijana Taloushallintoliitossa.

Janne Myllymäki

OTL, KTL, puheenjohtaja, verotuksen oikaisulautakunta

Janne Myllymäki työskentelee verotuksen oikaisulautakunnan puheenjohtajana sekä opettajana ja tutkijana Helsingin yliopistossa. Hänellä on pitkä ja monipuolinen kokemus verotuksen asiantuntija- ja koulutustehtävistä. Myllymäen erityisosaamiseen kuuluvat muun ohessa ennakkoperintään liittyvät kysymykset.

Johanna Vuorto-Honkala

KLT, CLO, Head of Accounting and Payroll Services

Johanna Vuorto-Honkala on taustaltaan tilitoimistoyrittäjä ja nykyään osakkaana EMU Growth Partners Oy:ssä. Johanna toimii EMUssa liiketoimintajohtajana ja CFO:na.