Alan parasta koulutusta

Kouluttaudu tutkintoon – taloushallintopalvelujen johtamisen koulutusohjelma ja muut liiton tutkintotavoitteiset koulutusohjelmat

Tutkintotavoitteiset koulutusohjelmat

Etsitkö itsellesi pitkäjänteistä kouluttautumispolkua osaamisesi kehittämiseksi? Tutustu Taloushallintoliiton tutkintotavoitteisiin koulutusohjelmiin. Taloushallintoliitto ja Business College Helsinki käynnistivät 1. lokakuuta uuden johtamiskoulutuksen. Taloushallintopalvelujen johtamisen koulutusohjelmassa suoritat johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon (JYEAT) ja opit reflektoimaan sekä kehittämään johtamistaitojasi.

Moni alan konkari muistaa vanhan TAL-JET:n, jota oli mahdollista suorittaa takavuosina.

“Uudistunut tutkinto tulee vanhan TAL-JET:n tilalle. Taloushallintopalvelualan johtamisen koulutusohjelma sisältää nykyaikaisen palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen osa-alueita sekä myös esimerkiksi alan kansainvälistä näkökulmaa”, Taloushallintoliiton asiakkuusjohtaja Juha Sihvonen sanoo.

Taloushallintopalveluiden johtamisen koulutusohjelma

Lue uudesta tutkintotavoitteisesta koulutusohjelmasta lisää ja ilmoittaudu mukaan! Voit suorittaa Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon (JYEAT).

Lue lisää!

Koulutusohjelman aikana suunnitellaan, kehitetään ja johdetaan oman vastuualueen tai yrityksen toimintaa ja viedään opintoja suoraan käytäntöön. Koulutusohjelmaan sisältyy 10 opetuspäivää ja itsenäisesti verkossa tapahtuvaa oppimista.

Mikä on tutkintotavoitteinen koulutusohjelma?

Taloushallintoliitto tarjoaa tällä hetkellä useita erilaisia valmentavia koulutuksia, jotka toimivat tutkintotavoitteisten koulutusohjelmien valmistavana osiona. Tutkintotavoitteinen koulutusohjelma on tyypillisesti vuodesta puoleentoista vuotta kestävä polku, jonka lopuksi suoritetaan ammattitutkinto tai erikoisammattitutkinto.

Ammattitutkinnot ja erikoisammattitutkinnot suoritetaan näytöin ja/tai näyttökokein. Tutkintojen suorittaminen perustuu OPH:n tutkintovaatimuksiin

Taloushallintoliitto järjestää nyt alkavan Taloushallintopalveluiden johtamisen koulutusohjelman lisäksi myös tutkintotavoitteisia Henkilöstöasiantuntija– sekä Taloushallinnon palvelukehittäjä-valmennuksia.

Henkilöstöasiantuntijavalmennus on ollut osallistujien kestosuosikki jo useita vuosia. Koulutusohjelmassa on mahdollista suorittaa Liiketoiminnan erikoisammattitutkinto, ja se on suunnattu varsinkin palkkahallinnon asiantuntijoille, jotka haluavat laajentaa omaa osaamistaan henkilöstöhallinnon kysymyksiin ja osaamiseen.

Taloushallinnon palvelukehittäjä puolestaan on tarkoitettu erityisesti taloushallinnon palvelualan kehitystehtävissä toimiville, palvelukehityksestä vastaaville sekä alan konsulteille. Valmennuksen myötä suoritetaan arvostettu Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto.

Tavoitteena TNT?

Asiakkuusjohtaja Juha Sihvonen muistuttaa, että taloushallinnon alan muuttuessa myös  osaamisten tulee uudistua. Esimerkiksi pari vuotta sitten lanseerattu TNT-tutkinto vastaa osaltaan tähän uudistumistarpeeseen. TNT-pätevyyden on suorittanut tähän mennessä noin 60 taloushallintoalan ammattilaista.

Sihvosen mukaan nyt lanseerattu Taloushallintopalvelujen johtamisen koulutusohjelma, kuin myös Henkilöstöasiantuntija- ja Taloushallinnon palvelukehittäjä -valmennukset ovat erinomaisia polkuja kehittää omaa osaamistaan kohti TNT-pätevyyttä.

Taloushallintoliiton tutkintotavoitteiset koulutusohjelmat

Tutkintotavoitteiset koulutusohjelmat ovat keino kasvattaa taloushallintoalan osaamisesti aivan uudelle tasolle. Tutustu tutkintotavoitteisiin koulutusohjelmiin ja ilmoittaudu mukaan