Uutiset ja tiedotteet

Kirjanpito-ohjelmistojen kysely tulee taas – vastaa ja voita koulutusta!

Toteutamme jälleen kyselyn tilitoimistoissa käytettävien kirjanpito-ohjelmistojen käyttäjäkokemuksista. Julkaisemme artikkelin tuloksista vuoden 2024 alussa. Kyselyn tulokset ovat suureksi hyödyksi niin ohjelmistojen käyttäjille kuin tuottajille. Osallistumalla olet mukana kehittämässä taloushallinnon ohjelmistoja ja voit voittaa osallistumisen Tili- ja veropäiville 2024.

Vastaa kyselyyn täällä!

Taloushallintoliitto on toteuttanut kirjanpito-ohjelmistokyselyn kahdesti, vuosina 2019 ja 2021. Edellisten kyselyiden tuloksista voit lukea sivuiltamme Taloushallinnon kanavalta ja Tilisanomat-lehdestä. Kyselyyn on vastattu aktiivisesti. Vastaajien suuri määrä kertoo, että alan ammattilaiset pitävät aihetta tärkeänä ja sen tutkimista hyödyllisenä.

Nyt toteutettavaan kyselyyn voi vastata 15. joulukuuta asti. Julkaisemme artikkelin tuloksista sivuillamme vuoden 2024 alussa.

Hyödyllistä tutkimustietoa meiltä meille

Kyselyyn on valittu 15 tyypillisesti tilitoimistoissa käytössä olevaa ohjelmistoa. Suurin osa ohjelmistoista on ollut mukana myös aiempina vuosina, ja uusimman kyselyn data on vertailukelpoista edellisiin kyselyihin.

Kyselyllä selvitetään muun muassa kirjapito-ohjelmistojen helppokäyttöisyyttä, hyödyllisyyttä ja hinta-laatusuhdetta. Vastaaminen vie vain muutamia minuutteja, sillä arvioit vain niitä ohjelmistoja, joita itse käytät työssäsi.

Kyselyn tarkoitus on tuottaa hyödyllistä tietoa ohjelmistoista koko taloushallintoalan käyttöön. Kun tilitoimistossa tehdään hankintapäätöksiä käytettävistä ohjelmistoista, mikä voisi olla arvokkaampaa tietoa valinnan tueksi kuin muiden taloushallinnon ammattilaisten käyttökokemukset? Vastaamalla kyselyyn autatte itseänne ja toisianne.

Tulokset antavat myös arvokasta käyttäjäpalautetta ohjelmistotuottajille. Laajan ja vertailukelpoisen aineiston avulla voidaan nähdä, miten asiakastyytyväisyys kehittyy – missä on onnistuttu ja mitä pitäisi kehittää.

Voita ilmainen osallistuminen Tili- ja veropäiville 2024

Vastaa kyselyyn 15. joulukuuta mennessä. Jättämällä yhteystietosi olet mukana arvonnassa, jossa voit voittaa ilmaisen osallistumisen Tili- ja veropäiville 22.–23. tammikuuta 2024. Ilmoitamme voittajalle henkilökohtaisesti. Yhteystietoja ei yhdistetä vastauksiin.

Lue lisää aiheesta