Palkka- ja henkilöstöhallinto – Kansainvälisten tilanteiden erikoistumisohjelma

Tilauksen tila
Ei liittynyt
Maksullinen verkkokurssi, myynti verkkokaupan kautta
Aloita
Tämä verkkokoulutus on tällä hetkellä suljettu

Sisältö

Oppimisalustalta löydät Palkka- ja henkilöstöhallinto – Kansainvälisten tilanteiden erikoistumisohjelmaan liittyvää aineistoa:

• Moduulien 2, 4 ja 5 monivalintatehtävät ja koulutusmateriaalin
  • Moduulin 1, 3 ja 6 videot, monivalintatehtävät ja koulutusmateriaalin

Rakenne

Monivalintatehtävät

Kunkin moduulin jälkeen pääset vastaamaan kyseiseen aiheeseen liittyviin monivalintatehtäviin. Tehtävät ovat väitteitä, joiden paikkansa pitävyyttä sinun tulee arvioida. Valitse vaihtoehdoista mielestäsi oikea vaihtoehto. Testitulos on hyväksytty, kun vastaat oikein vähintään 75 % kysymyksistä. Saat kysymysten mallivastaukset nähdäksesi heti kunkin tehtävän tehtyäsi. Voit tehdä monivalintatehtävät halutessasi useita kertoja. Kaikki vastauksesi näkyvät meillä automaattisesti tehtävät tehtyäsi, joten niitä ei tarvitse palauttaa erikseen.

Koulutuksen loppuun suorittaminen edellyttää tehtävien tekemistä.

Luentomateriaali

Kunkin koulutuspäivän luentomateriaalin löydät kyseisen moduulin alta. Halutessasi voit tulostaa materiaalin ja tehdä siihen muistiinpanoja. Saman luentomateriaalin olet saanut/saat myös sähköpostitse pari päivää ennen koulutustilaisuutta.

Kouluttajat

Anna-Leena Rautajuuri, johtava veroasiantuntija, Verohallinto

Esa Johnsson, Manager, Head of Global Mobility, Metso Oyj

Sari Wulff, johtava asiantuntija, Tulorekisteriyksikkö, Verohallinto

Tunnusten voimassaolo

Tunnukset ovat voimassa 31.5.2024 asti. Voit tänä aikana katsoa moduulin 1, 3 ja 6 tallenteet niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös halutessasi tehdä moduulien tehtävät useita kertoja.

Lisätiedot

Mikäli sinulla herää kysymyksiä verkkokoulutuksiimme liittyen, otathan rohkeasti yhteyttä – autamme erittäin mielellämme.

Terveisin,
Taloushallintoliitto
asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi

Toivotamme sinulle opiskelun iloa!

Kohteen Verkkokoulutus sisältö

Laajenna