Infot, videot, podcastit

Katso tallenne: Puhutaan kuiteista!

Syyskuun lopussa keskustelimme eKuitin tilanteesta ja tulevaisuudesta. Katso tästä tilaisuuden tallenne ja tutustu materiaaliin.

Tilaisuuden tallenne (kesto 45 min)

Millaiset säästöt tilitoimisto saisi eKuitista?

Kuitti on paperin viimeinen linnake suomalaisessa taloushallinnossa. Paperisten kuittien keruu ja toimitus aiheuttavat päänvaivaa sekä kortin vinguttajille että tilitoimistojen ammattilaisille. Kuittien kuvaamiseen ja välittämiseen tarkoitetut sovellukset tuovat helpotusta tuskaan, mutta vielä enemmän hyötyä olisi rakenteisesta eKuitista, joka soljuisi suoraan myyjän kassajärjestelmästä tilitoimiston ohjelmistoon.

Vastaa eKuitti-kyselyyn

Keräämme suoraan teiltä, taloushallinnon ammattilaisilta, arvioitanne tilitoimistojen nykyisten toimintamallien työmääristä ja kustannuksista.

eKuitti-kysely

Ohje: Näin täytät eKuitti-kyselyn

Jaetaan yhdessä ajatuksia kuitinkäsittelyn hyvistä ja huonoista käytännöistä sekä kehitystarpeista – Tervetuloa oppimaan ja vaikuttamaan!

Terveisin Valtiokonttorin ja Taloushallintoliiton väki

Lisätietoja: Janne Fredman, 050 597 0223janne.fredman@taloushallintoliitto.fi