Infot, videot, podcastit

Perjantaina 30.9. klo 13 puhutaan kuiteista!

Tervetuloa kuulemaan eKuitin tilanteesta ja keskustelemaan sen tulevaisuudesta – järjestämme avoimen tilaisuuden tilitoimistoille perjantaina 30.9.2022 kello 13-15. Osallistumislinkki ja lisätietoja alla.

Kuitti on paperin viimeinen linnake suomalaisessa taloushallinnossa. Paperisten kuittien keruu ja toimitus aiheuttavat päänvaivaa sekä kortin vinguttajille että tilitoimistojen ammattilaisille. Kuittien kuvaamiseen ja välittämiseen tarkoitetut sovellukset tuovat helpotusta tuskaan, mutta vielä enemmän hyötyä olisi rakenteisesta eKuitista, joka soljuisi suoraan myyjän kassajärjestelmästä tilitoimiston ohjelmistoon.

Valtiokonttorin ja Taloushallintoliiton asiantuntijat avaavat tilaisuuden katsauksella eKuitin tilanteeseen ja toimintamalleihin. Lisäksi täytämme yhdessä kyselylomakkeen, jolla keräämme suoraan teiltä, taloushallinnon ammattilaisilta, arvioitanne tilitoimistojen nykyisten toimintamallien työmääristä ja kustannuksista. Voit halutessasi tutustua kysymyksiin etukäteen: eKuitti-kysely

Millaiset säästöt tilitoimisto saisi eKuitista?

Jaetaan yhdessä ajatuksia kuitinkäsittelyn hyvistä ja huonoista käytännöistä sekä kehitystarpeista – Tervetuloa oppimaan ja vaikuttamaan!

Terveisin Valtiokonttorin ja Taloushallintoliiton väki

Lisätietoja: Janne Fredman, 050 597 0223janne.fredman@taloushallintoliitto.fi