Infot, videot, podcastit

Info: KLT-tentissä myös kuntatalouden suoritusvaihtoehto

Tiesithän, että Tili-instituuttisäätiön KLT-tentissä on tänä vuonna kuntatalouden suoritusvaihtoehto? KLT-tentin kuntatalouden suoritusvaihtoehdosta ja Taloushallintoliiton KLT-valmennuspaketista kerrotaan lisää infotallenteella. Hakuaika päättyy 1.4.2022 ja tenttipäivät ovat 3.-4-10.2022.

KLT-tenttiä pääset suorittamaan, kun sinulla on yliopistotutkinto, ammattikorkeakoulututkinto tai merkonomin tutkinto taloushallinnon tai laskentatoimen suuntautumisesta. Tutkinnon lisäksi sinulla pitää olla hyväksyttävää työkokemusta taloushallinnon työtehtävistä vähintään 3 vuotta.

Alla olevalla videolla KLT-tentistä ja sähköisestä tenttimisestä kertoo Tili-instituuttisäätiön Elina Helkala. Jaakko Rönkkö ja Mikko Lilja Revisium Oy:stä kertovat Taloushallintoliiton kuntatalouspainotteisesta KLT-valmennuksesta. Tallenteen kesto n. 45 min.

Lisää aiheesta