Verkkokoulutusohjeet

Tervetuloa oppimaan mukavasti ja tehokkaasti!

Käyttäjätunnukset

Taloushallintoliiton verkkokoulutusympäristö sijaitsee verkkosivuillamme osoitteessa https://taloushallintoliitto.fi/verkkokoulutukset/.

Pääset katsomaan sekä hankkimasi että maksuttomat verkkokoulutukset kirjautumalla sisään Taloushallintoliiton verkkosivuille omilla käyttäjätunnuksillasi. Jos olet unohtanut käyttäjätunnuksesi, voit pyytää uuden salasanan kirjautumissivuilta. Sinulla on oikeus katsoa verkkokoulutuksia niillä käyttäjätunnuksilla, joita olet käyttänyt ostaessasi verkkokoulutuksen. Ostamasi verkkokoulutukset löytyvät Oma TAL -sivuiltasi.

Voit myös ostaa verkkokoulutuksen toiselle henkilölle. Tässä tapauksessa sinun tulee syöttää tämän henkilön sähköpostiosoite siihen tarkoitettuun kenttään ostoskorissa. Verkkokoulutus tulee näkyviin tämän henkilön omille Oma TAL -sivuille.

Huomaathan, että jos sinulla on KLT-, PHT- tai TNT-pätevyys, käytä tilauksessasi tunnusta tai sähköpostiosoitetta, jota käytät myös näiden pätevyyksien ylläpitoraportoinnissa. Näin myös verkkokoulutusten suoritusmerkinnät kohdistuvat oikein.