Uusia jäseniä Taloushallintoliitossa

Taloushallintoliiton hallitus on vahvistanut kolme auktorisoitua jäsentä osaksi liittoamme. Myös uudet yhteistyökumppanit vahvistavat taloushallinnon verkostoamme!

Toivotamme uudet jäsenet ja yhteistyökumppanit lämpimästi tervetulleiksi mukaan toimintaamme!

Uudet auktorisoidut jäsenet

Auktorisoitu jäsen on Taloushallintoliiton tarkastama ja vakavarainen taloushallintoalan palveluyritys, joka liiton todentamana noudattaa taloushallintoalan hyvää tapaa ja toimialastandardi TAL-STA:a.

• Digikonttori Oy, Hanko
  • HeVi Yrityspalvelut Oy Kouvola
  • Tilipooli Oy, Oulu

Uudet yhteistyökumppanit:

Taloushallintoliiton yhteistyökumppanit ovat tilitoimistojen ja taloushallinnon asiantuntijoiden tukena ja rakentavat palveluillaan vahvaa suomalaista taloushallintoalaa.

• Eilakaisla
    Eilakaisla on yksi Suomen johtavista henkilöstöalan yrityksistä. Tarjoamme ammattilaisia vakituisiin ja määräaikaisiin tehtäviin erityisesti asiakaspalvelussa, IT:ssä, myynnissä ja markkinoinnissa, taloushallinnossa, vakuutus- ja rahoitusalalla, terveydenhuollossa, teollisuudessa ja logistiikassa sekä HoReCa-alalla. Osaamme onnistuneen henkilöstövuokrauksen, rekrytoinnin, henkilöarvioinnit, suorahaun, muutosvalmennukset, aula- ja toimistopalvelut sekä konsultoinnin HR-kysymyksissä. Lue lisää Eilakaislan sivuilta.
  • Kravia Finland Oy
    Kravia on laskutuksen hallintaan ja perintään erikoistunut yritys. Kravian palveluista löytyy helppo ja nykyaikainen laskutusratkaisu: saat automaattisen maksujen seurannan, kirjanpidon ja täsmäytyksen. Lue lisää Kravian sivuilta.
  • Yritysjuristi
    Yritysjuristi tarjoaa maksutonta lakineuvontaa Taloushallintoliiton jäsenyrityksille. Jäsenyritysten päivittäisessä työssä tulee usein esiin oikeudellisia kysymyksiä, jotka liittyvät esimerkiksi asiakassopimuksiin, työsuhdeasioihin, verotukseen, tietosuojaan tai kilpailuoikeuteen. Maksuton lakineuvonta pyrkii tarjoamaan apua näihin tilanteisiin. Lue lisää Taloushallinnon kanavalta.

Lisätietoa yhteistyöjäsenyydestä Taloushallintoliitossa.