Sisäinen laskenta, Yritysneuvonta, Viestintä, asiakaspalvelu ja myyntityö

Konsultatiivinen toiminta – controller (sisäisen tai ulkoisen) asiakkaan kumppanina

Koulutuksen jälkeen ymmärrät paremmin ihmisten erilaisia toimintatapoja ja kuinka toisten toimintaan voi vaikuttaa niin, että saavutetaan toivottavia vaikutuksia. Opit tunnistamaan millä eri tavoin konsultatiivisuus näkyy tai voi näkyä controllerin roolissa ja kuinka sillä tuotetaan lisäarvoa asiakkaalle (sisäinen tai ulkoinen).

Lisäksi saat työkaluja ja oivalluksia viestinnän ja vaikuttamisen taitoihin.

Koulutus sopii KLT-asiantuntijoille ja controllereille sekä kaikille, jotka haluavat oppia toimimaan konsultatiivisesti.

Osallistumismuoto

Lähitoteutus

Alkaa

15.12.2022 09:00

Päättyy

15.12.2022 15:00

Ilmoittaudu viimeistään

01.12.2022 23:59

Taloushallintoliitto koulutustila, Salomonkatu 17 A 11. krs, 00100, Helsinki

KLT-ylläpito

1 pv, ydinosaamisalue

PHT-ylläpito

1 pv, muu osaamisalue

Talousosaaminen

Ammattilainen

Liiketoimintaosaaminen

Ammattilainen

Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Hinta Jäsenhinta Pätevyyshinta

645€ (+ alv)

465€ (+ alv)

570€ (+ alv)

Hinta sisältää:

Hinta sisältää lounas- ja kahvitarjoilut, sähköisen luentoaineiston sekä harjoitustehtäviä malliratkaisuineen.

Yleiset peruutusehdot

Kuvaus

Konsultativiseen toimintaan pureudutaan innostavien ja kehittävien kouluttajien ohjauksella.

Sisältö

Aikataulu:

09.00 – 15.00 Luennot

8.45 – 09.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

12.00 – 12.45 Lounas

14.00 – 14.15 Iltapäiväkahvi

Ohjelma:

• Toimintatavan ja toiminnan tunnistaminen. Asiakkaan tarpeisiin vastaaminen ja oman toiminnan kehittäminen.

• Viestintä ja eri kanavat sekä niiden erilaisuudet. Kuinka saan aikaan vaikuttavuutta. Kyselytekniikat ja vastaaminen.

• Miten toimin konsultatiivisesti ja mitä se tarkoittaa minun työssäni?

• Miten konsultoin asiakasta ratkaisukeskeisesti?

• Kuinka viestin asiakkaalle riittävän ymmärrettävästi?

• Miten tuotan lisäarvoa osaamisestani?

Kysy lisää

Tämä tuote kuuluu myös kokonaisuuteen:

Kouluttajat:

Antti Parkama

Valmentaja

Antti on kokenut yrittäjä. Hän on toiminut yritysvalmentajana toistakymmentä vuotta. Asiakkaina on ollut niin yksinyrittäjiä kuin konserneja. Antilla on kokemusta esimies- ja johtamistyöstä eri tehtävissä parikymmentä vuotta. Hän haluaa kohottaa ihmisten ja yritysten tuloksellisuutta sopivien menetelmien avulla sekä saada aikaan kehittymistä oivalluttamalla ja fasilitoinnin avulla.

Timo Toivanen

oivalluttaja, yritysvalmentaja

Timo Toivanen on TT Valmennus Oy:n perustaja ja omistajayrittäjä. Timo on yritystalouden moniottelija, jonka intohimona on synnyttää kuulijoilleen talouden oivalluksia. Timo on kokenut yritysvalmentaja, joka on kouluttanut yli 1000 valmennustapahtumaa niin räätälöidyissä yritysvalmennuksissa kuin lukuisten suomalaisten koulutusorganisaatioiden valmennuksissa. Timon teesit talouden valmentajana ovat osaa asiasi, vuorovaikutus puree, intouta, rautalangoita ja oivalluta. Timo jakaa talouden ilosanomaa ymmärrettävästi ja kuulijat huomioiden, eikä puhu "talousjohtajaa", jos kuulijat eivät ole talousjohtajia. Timo on positiivinen, energinen ja innostava esiintyjä, joka tempaa kuulijansa mukaan tarinaan.