Yleiset peruutusehdot

Yleiset peruutus- ja tilausehdot

Hinnat ja alennukset

Pätevyyshintoihin ovat oikeutettuja KLT-asiantuntijat, PHT-asiantuntijat sekä TNT-asiantuntijat. Taloushallintoliiton jäsenhintoihin ovat oikeutettuja Taloushallintoliiton auktorisoidut jäsenet, yhteistyökumppanit ja jäsenyrityksissä työskentelevät henkilöt.

Saadaksesi alennukset sinun on kirjauduttava sisään verkkopalveluumme. Omissa tiedoissasi on tieto pätevyyksistäsi ja työnantajastasi.

Koulutukset ja tapahtumat

Pidätämme oikeuden ohjelma- ja hintamuutoksiin.

Mikäli kouluttaja sairastuu emmekä voi esimerkiksi kouluttajan erityisasiantuntemuksen takia järjestää korvaavaa kouluttajaa ilmoitetuille kurssipäiville, emme vastaa kurssille ilmoittautuneelle aiheutuneista välillistä kustannuksista. Emme myöskään peri osallistumismaksua. Ilmoitamme välittömästi kurssille ilmoittautuneille, mikäli joudumme kyseessä olevan sairaustapausten vuoksi perumaan kurssin kokonaan tai vaihtamaan kurssipäivää.

Peruutusehdot

Lyhytkestoiset koulutustilaisuudet (enintään kolme päivää):

• Ilmoittautuminen voidaan peruuttaa veloituksetta, jos peruutus tehdään viimeistään 14 vuorokautta ennen tapahtuman tai koulutuksen alkua.
  • Jos osallistuminen yksipäiväiselle kurssille perutaan tämä jälkeen, veloitamme peruutuskuluina 110 euroa + alv 24 %.
  • Jos osallistuminen useampipäiväiselle kurssille perutaan tämän jälkeen, veloitamme peruutuskuluina 190 euroa + alv 24 %.
  • Mikäli peruutusta ei ilmoiteta lainkaan ennen kurssipäivää, veloitamme koko osallistumismaksun.
  • Kurssin osallistujaa voi vaihtaa ilman lisäkustannuksia
  • Joillakin koulutuksilla on omat erilliset peruutusehtonsa. Löydät peruutusehdot verkkokaupasta kyseisen koulutuksen tiedoista.

Pitkäkestoiset koulutusohjelmat:

Pitkäkestoisissa koulutusohjelmassa on omat peruutusehtonsa. Löydät peruutusehdot verkkokaupasta kyseisen koulutuksen tiedoista.

Verkkokoulutus

Saatuasi meiltä verkkokoulutukset tunnukset, verkkokoulutusta ei voi enää perua.

Tilisanomat tilausehdot

Tilausmuodot

Kestotilaajana saat lehden edullisimmin. Kestotilaus on voimassa toistaiseksi. Tilaus jatkuu automaattisesti kulloinkin voimassaolevaan kestotilaushintaan, ellei tilausta muuteta tai irtisanota kuukautta ennen laskutusjakson päättymistä. Tilaukset voidaan aloittaa mistä ilmestymispäivästä tahansa.

Vuositilaus on määräaikainen ja voimassa tilauskauden ajan, jonka jälkeen se päättyy ilman erillistä ilmoitusta. Tilaukset voidaan aloittaa mistä ilmestymispäivästä tahansa.

Tilauskausi on yksi vuosi tilauksen alkamisesta.

Maksaminen

Voit pyytää laskun joko paperisena tai verkkolaskuna. Tilaus laskutetaan yhdessä erässä, vuosi kerrallaan.

Tilauksen peruuttaminen

Tilaaja voi irtisanoa kestotilauksensa missä vaiheessa tilausta tahansa kuitenkin niin, että tilaus päättyy jo maksetun jakson loppuun. Tilaus peruutetaan ilmoittamalla peruutuksesta asiakaspalveluumme.

Määräaikaiset tilaukset päättyvät automaattisesti tilausjakson jälkeen.

Taloushallinnon digipaketti

Taloushallinnon digipaketin tilaus on voimassa toistaiseksi. Tilaus jatkuu automaattisesti kulloinkin voimassaolevaan hintaan, ellei tilausta muuteta tai irtisanota kuukautta ennen laskutusjakson päättymistä. Tilaaja voi irtisanoa tilauksensa missä vaiheessa tilausta tahansa kuitenkin niin, että tilaus päättyy jo maksetun jakson loppuun. Tilaus peruutetaan ilmoittamalla peruutuksesta asiakaspalveluumme.

Verkkokauppa
Astu osaamisen valtatielle! Ilmoittaudu koulutuksiin ja tilaisuuksiin sekä tilaa Tilisanomat!