Kirjanpito ja tilinpäätös, Verotus, Johtaminen ja kehittäminen

Kesäpäivät 2024

Kesäpäivät on Taloushallintoliiton jäsenten, tilitoimistojen ja taloushallintopalveluita tarjoavien yritysten tapahtuma yritysten johtajille ja avainhenkilöille. Tapahtuma järjestään vuosittain kesäkuussa.

Päiviin sisältyy ajankohtaisia luentoja ja osaamisen kehittämistä, mukavaa ajanvietettä, verkostoitumista, sekä liiton jäsenten kevätkokous. Seminaariohjelma koostuu tärkeistä substanssiasioista ja tilitoimiston johtamiseen liittyvistä asioista.

Seminaari on 5. – 6.6.2024 Tampere-talolla. Yhteinen iltatilaisuus on 5.6 Tuulensuu palatsilla, jossa juhlistetaan uusia auktorisoituja toimistoja ja nautitaan rennosta yhdessäolosta kollegojen kesken.

Tervetuloa mukaan!

Voit osallistua myös ennen seminaariosuutta järjestettävään 4.6. Golf-kilpailuun, joka on Nokia River Golfilla. Golfiiin ilmoittautuminen aukeaa 1.4.

Tiistaina saapuville on järjestetty niin sanotut Kesäpäivien Etkot. Seilaamme Viikinsaaren tunnelmalliseen pitsihuvilaravintolaan Tampereen keskustasta laivalla noin 20 minuutin ajan. Kaupungin parhaaksi kesäravintolaksi mainitussa ravintolassa tarjoillaan järvimaisemiin sopiva illallinen.

Viikinsaaren illallisen saat varattua lisätuotteet kohdasta ja painamalla ostoskorin kuvaa tuote siirtyy ostoskoriin, tämän jälkeen voit lisätä siihen Kesäpäivien ilmoittautumisen. Ostoskorin yhteenvedossa voit vielä korjata lukumääriä.

Osallistumismuoto

Lähitoteutus

Alkaa

04.06.2024 09:00

Päättyy

06.06.2024 16:00

Ilmoittaudu viimeistään

26.05.2024 23:59

Tampere-Talo, Yliopistonkatu 55, 33100, Tampere

KLT-ylläpito

2 pv, ydinosaamisalue

PHT-ylläpito

2 pv, muu osaamisalue

TNT-ylläpito

1 pv, ydinosaamisalue

Talousosaaminen

Liiketoimintaosaaminen

Henkilöstöhallinto-osaaminen

Ammattilainen

Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Lisätuotteet

Hinta Jäsenhinta Pätevyyshinta

650€ (+ alv)

600€ (+ alv)

650€ (+ alv)

Hinta sisältää:

Hinta sisältää seminaariluennot, ohjelmassa mainitut kahvi-​ ja lounastarjoilut, sähköisen luentoaineiston (pdf), 5.6. iltajuhlan illallistarjoiluineen

Yleiset peruutusehdot

OHJELMAAN ►

Lue lisää Kysy lisää

Kouluttajat:

Seppo Villa

OTT, professori

OTT Seppo Villa on Helsingin yliopiston kauppaoikeuden professori. Hän on kirjoittanut yli 30 yhtiöoikeutta käsittelevää teosta yksin tai yhdessä muiden kanssa.

Marja-Liisa Lohtander

Accounting Advisor

Marja-Liisa Lohtander työskentelee Netvisorin taloushallinto-ohjelmiston tuotekehityksessä ja tekee töitä asiakaskokemuksen parantamiseksi. Hän on toiminut yli 15 vuotta tilintarkastajana ja hänellä on vahva osaaminen yritysten taloushallinnon hoitamisesta. Taloudellisen informaation luotettavuus on aina ollut lähellä Marja-Liisan sydäntä.

Janne Myllymäki

OTL KTL

Janne Myllymäki työskentelee verotuksen oikaisulautakunnan puheenjohtajana sekä opettajana ja tutkijana Helsingin yliopistossa. Hänellä on pitkä ja monipuolinen kokemus verotuksen asiantuntija- ja koulutustehtävistä. Myllymäen erityisosaamiseen kuuluvat muun ohessa ennakkoperintään liittyvät kysymykset.

Janne Fredman

Taloushallinnon johtava asiantuntija

Fredman työskentelee taloushallinnon johtavana asiantuntijana Taloushallintoliitossa. Aikaisemmin hän on toiminut taloushallintoprosessien asiantuntijana tietojärjestelmien kehityshankkeissa. Lisäksi hän on toiminut Kirjanpitolautakunnan menetelmäohjeen valmistelleen työryhmän sihteerinä.

Jaakko Ossa

Oikeustiet.tohtori, varatuomari, finanssioikeuden professori

Ossa on liiton suositun Taloushallinnon verotutkinnon vastuuluennoija. Hän on toiminut Turun yliopiston finanssioikeuden professorina vuodesta 2004 lähtien. Lisäksi hän on hoitanut asianajotehtäviä jo yli 30 vuoden ajan. Ossa on antanut vero-oikeudellisista kysymyksistä useita asiantuntijalausuntoja. Hän on toiminut myös useiden yritysten neuvonantajana ja kouluttajana. Lisäksi hänellä on kokemusta yritysten ja yhteisöjen hallitustyöskentelystä.

Johanna Vuorto-Honkala

CLO, Head of Accounting and Payroll Services

Johanna Vuorto-Honkala (KLT,KTM) on taustaltaan tilitoimistoyrittäjä ja nykyään osakkaana EMU Growth Partners Oy:ssä. Johanna toimii EMUssa liiketoimintajohtajana ja CFO:na.

Albert Mäkelä

Työ- ja yrityslainsäädännön asiantuntija, OTM

OTM Albert Mäkelä työskentelee työ- ja yrityslainsäädännön asiantuntijana Suomen Yrittäjät ry:n palveluksessa. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus työlainsäädännöstä ja sen valmistelusta. Albert on toiminut myös pitkään kouluttajana työoikeuteen liittyvissä kysymyksissä.

Samuli Saviala

Toimitusjohtaja

Samuli Saviala on toimitusjohtaja, yrittäjä ja perheenisä, jolta löytyy kolme lasta - tosin yhdellä lapsista on henkilötunnuksen sijaan Y-tunnus. Samulin intohimona ovat yrittäjien sparraus ja yrityksien kehittäminen. Tavoitteena hänellä on uudistaa taloushallintoalan pölyttyneet asiakas- ja työntekijäkokemukset.

Elmeri Linnera

Tilitoimistoyrittäjä, kirjanpitäjä KLT

Elmeri Linnera työskentelee tilitoimistoyrittäjän Tietomylly Oy:ssä. Hän toiminut tilitoimistoalan ytimessä lähes 15 vuotta, tehden kattavasti erilaisia taloushallinnon töitä. Lisäksi Elmeri on Taloushallintoliiton kirjanpidon ja verotuksen asiantuntijatyöryhmän puheenjohtaja.

Henry Kampman

KHT, KTM

Henry Kampmanilla on yli 15 vuoden kokemus tilintarkastusyhtiöissä työskentelemisestä. Lisäksi aikaisemmassa työssään Kampman on toiminut taloushallinnon johtotehtävissä. Hänellä on pitkä kokemus erityisesti tilinpäätösasioiden kouluttajana.