Toimialan liikevaihto jatkoi kasvuaan kuluvana vuonna

Kirjanpito- ja tilinpäätöspalveluiden liikevaihdon kehitys jatkoi kasvuaan edellisten vuosien tapaan vuonna 2017.

Toimialan liikevaihto kasvoi vuoden 2017 tammi-kesäkuussa 3,8 prosenttia ja vuoden jälkimmäisellä vuosipuoliskolla 3,1 prosenttia vuotta aiempaan verrattuna. Koko vuonna 2017 toimialan liikevaihto kasvoi 3,5 prosenttia verrattuna edelliseen vuoteen. Kuluvan vuoden alkupuolella liikevaihdon kehitys jatkui positiivisena. Tammi-kesäkuussa 2018 liikevaihto kasvoi 4,9 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna.

Artikkeli on julkaistu alun perin Tilitoimistossa-lehdessä nro 5/2018.

T&k-vähennys etenee – liitto jätti lausuntonsa
Lakialoite laeiksi tutkimus- ja kehittämistoiminnan menoihin perustuvista lisävähennyksistä verotuksessa etenee eduskunnassa. Lakialoite oli keskiviikkona 30. marraskuuta eduskunnan verojaoston käsittelyssä. Taloushallintoliitto jätti lakialoitteesta oman lausuntonsa. Lausunnot on koottu eduskunnan verojaoston verkkosivuille

Tilaa Taloushallintoliiton uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme saat taloushallintoalaa koskevan uusimman tiedon ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Lisäksi saat tiedon esimerkiksi uusimmista koulutuksistamme ja tapahtumistamme. Lähetämme uutiskirjeen sinulle noin kerran viikossa.