Infot, videot, podcastit

Terve taloushallinto: Näin valmistaudut tilinpäätöskevääseen

Terve-taloushallinto-Hanna-Kinnunen-Mari-Savinko-Jaakkola

Podcast-jaksossa Hanna Kinnunen ja Mari Savinko-Jaakkola jakavat kokemuksia tilinpäätösaikaan valmistautumisesta. Millä toimenpiteillä tilinpäätökset saa laadittua niin sulavasti, että kirjanpitäjä ehtii nauttia myös kevään auringosta?

Terve taloushallinto -podcast jakaa tarinoita, tietoa ja vinkkejä taloushallinnon ammattilaisilta ammattilaisille. Uusi jakso ilmestyy 1–2 kuukauden välein ja on kuunneltavissa Spotifyssa ja Taloushallinnon kanavalla. Tervetuloa kuuntelemaan!

Kolmannessa Terve taloushallinto -podcastin jaksossa on aiheena tilinpäätösaika ja siihen valmistautuminen. Taloushallintoliiton Juha Kartanon kanssa keskustelemassa ovat Hanna Kinnunen Esmo Yhtiöistä ja Mari Savinko-Jaakkola MSJ-Tilit Oy:stä.

Podcastin ensimmäisten jaksojen takana on kirjanpidon ja verotuksen asiantuntijaryhmä, jonka työskentelyn keskeisenä teemana on tällä hetkellä kirjanpidon ja taloushallinnon laatu. Laadukkaan taloushallinnon takana on taloushallinnon tekijä, jonka jaksamisesta pidetään huolta. Edellisessä. podcast-jaksossa aiheena oli henkilöstön jaksaminen ja hyvinvointi, seuraavassa taas syvennytään taloushallintoalan esihenkilön jaksamiseen.

Voit kunnella podcastia alta ja Taloushallintoliiton Spotify-tililtä.