Tavoita tulevaisuuden osaajat – tule mukaan taloushallinnon uraoppaaseen

Taloushallintoliitto tuottaa uuden uraoppaan, jossa kerrotaan taloushallintoalan tarjoamista työmahdollisuuksista ja urapoluista. Opas on tarkoitettu pitkäikäiseksi työkaluksi opiskelijaviestintään ja alalle hakeutuville työntekijöille.

Haemme uraoppaaseen mukaan yhteistyökumppaneita: myös teidän organisaatiollanne on mahdollisuus lähteä mukaan! Oppaan avulla edistämme yhdessä taloushallintoalan tunnettuutta ja näkyvyyttä, jotta tulevaisuudessakin maassamme riittää innostuneita ja aktiivisia ammattilaisia.

Opas on erinomainen väylä profiloitua alan työnantajana. Ilmoituksenne tavoittaa tehokkaasti alan opiskelijoita ja uusia, potentiaalisia työntekijöitä. Opas tuotetaan sekä perinteisenä printtinä että interaktiivisena verkkojulkaisuna.

Taloushallinnon uraopas

Haemme yhteistyökumppaneita taloushallinnon uraoppaaseen. Tehdään yhdessä töitä alan työvoiman eteen!

Uraoppaasta lisätietoa Juha Sihvoselta, juha.sihvonen@taloushallintoliitto.fi.

Opasta jaetaan erilaisissa tilaisuuksissa ja tapahtumissa. Verkko-opas tulee myös verkkosivuillemme ja jaamme sitä sosiaalisessa mediassa, uutiskirjeissämme sekä sähköpostien allekirjoituksissa.

Uraopaspaketin toteuttaa mediatalo JS Suomi Oy. Jos teillä on kysyttävää tai haluatte varata ilmoituspaikan oppaasta jo ennakkoon, voitte ottaa yhteyttä JS Suomeen, puh. 09 856 281 00 tai Taloushallintoliiton asiakkuuksien ja myynnin johtaja Juha Sihvoseen, juha.sihvonen@taloushallintoliitto.fi.

Pidetään yhdessä Suomen talouselämän rattaat pyörimässä!