Kevään tietoiskut – tule mukaan maksuttomiin webinaareihin

Taloushallintoliitto järjestää tilinpäätöskauden päätteeksi useita maksuttomia webinaareja. Katso tästä artikkelista, mihin itse haluaisit osallistua ja ilmoittaudu mukaan! Tarjolla asiaa maksuliikenneratkaisuista, kuiteista ja tilitoimiston vakuutuksista.

OP yrityspankin maksuliikenneratkaisut

Tervetuloa kuulemaan eurooppalaisista ja kansainvälisistä maksuliikenteen regulaatio- ja kehityshankkeista, kuten SEPA-pikamaksuregulaatiosta ja digitaalisesta eurosta sekä näiden vaikutuksesta yritysten maksuliikenteeseen.  Webinaari pidetään torstaina 23. toukokuuta klo 15.00–16.30

Webinaarissa käydään myös läpi OP Ryhmän ratkaisuja kehittyvässä kansainvälisessä maksuliikenneympäristössä ja mitä mahdollisuuksia ne tuovat suomalaisten yritysten maksuliikenteen ja talouden prosessien kehittämiseen. Mukana puhumassa OP:n asiantuntijat Eero Immonen, Suvi Pääsky, Miikka Vanhalakka ja Taloushallintoliiton Janne Fredman.

Mukaan webinaariin pääset tästä ilmoittautumislinkistä!

Automaattitiliöinti säästää aikaasi – S-business

Kuittien metsästyskausi on nyt ohi! S-Business on kotimainen, maksuton ja kuititon yrityskortti, joka sopii niin yrityksille kuin yhteisöille toimialasta riippumatta. Kortti käy yli 1 800 S-ryhmän toimipaikassa. Kuittia ei tarvitse säästää – kirjanpidon tarvitsemat tiedot löytyvät valmiiksi kuukausittaiselta korttilaskulta.

Tule maanantaina 27. toukokuuta kello 15.00–16.00 webinaariin kuulemaan lisää palvelusta ja miten saat sen helposti omaan ja asiakkaidesi käyttöön. Lue lisää aiheesta myös täältä.

Webinaariin pääset mukaan tästä!

Tilitoimiston vakuutukset

Tervetuloa kuuntelemaan webinaaria tilitoimiston vakuutuksista taloushallintoalalla. Kerromme tilitoimistojen tyypillisistä vakuutuksista ja siitä, miten toimia vahinkotilanteessa. Käymme läpi myös tyypillisiä vakuutuksien ongelmatilanteita, joihin tilitoimistot voivat hakea työssään vastauksia. Annamme myös tietoa erilaisten vakuutusmäärien määrittämiseen. Webinaari järjestetään perjantaina 31. toukokuuta klo 8.30–10.00

Tilitoimistojen vakuutusasioita avaavat Taloushallintoliiton johtaja Ari Lahdenkauppi ja johtava asiantuntija Janne Fredman sekä asiantuntijat Kirsi Karvinen ja Artturi Mikkonen Fennialta. Tilisanomien numerossa 3/24 kerrotaan myös lisää tilitoimiston vakuutuksista.

Tarjolla tietoa ja keskustelua sekä kysymyksiä ja vastauksia.

Webinaariin pääset mukaan tästä!

Menneet webinaarit:

Yrityksen digitaloushankkeen tilitoimistotutkimuksen havaintoja

Tervetuloa kuuntelemaan Yrityksen digitalous -hankkeen ja Taloushallintoliiton järjestämää webinaaria, jossa esitellään tilitoimistoille hankkeen haastattelututkimuksen tuloksia ja keskustellaan niistä. Webinaari pidetään perjantaina 17. toukokuuta klo 8.30–10.00.

Hankkeen kyselyä esittelevät Valtiokonttorista asiantuntija Tomi Rusi ja Taloushallintoliitosta johtava asiantuntija Janne Fredman

Costpocket: Kuitit ja matkalaskut kuntoon

Tule kuuntelemaan, miten kuitit, matkalaskut ja muut kuluraportit saadaan digitoitua ja siirrettyä sekunneissa taloushallinnon järjestelmään. Palvelun tarjoaa CostPocket. Webinaari pidetään tiistaina 7. toukokuuta kello 9.00–10.00

Webinaarissa käydään CostPocketin palvelun ominaisuuksia ja hyötyjä niin yrityksen kuin tilitoimistonkin näkövinkkelistä. Puhujana toimii CostPocketin maajohtaja Toni Kivinen

Aiheena muun muassa:

• Mikä on CostPocket ja mitä hyötyä siitä on yrityksille?
  • Mitä kaikkea voit toimittaa CostPocketilla?
  • Esittelyssä palvelun suosituimmat ja uudet toiminnallisuudet