Asiakasyrityksen omistajanvaihdos – olenko reagoija vai aktiivinen vaikuttaja?

Etelä-Karjalan Yrittäjät ja Taloushallintoliitto järjestävät yhteisen webinaarin yritysten omistajavaihdoksista. Webinaari pidetään keskiviikkona 1. helmikuuta kello 8.30–10.30.

Suomessa tehdään vuodessa noin 4 000 osakeyhtiöiden omistajanvaihdosta. Omistajavaihdoksien lisäksi tehdään vielä erilaisia liiketoimintakauppoja sekä muiden kuin osakeyhtiömuotoisten yritysten omistajavaihdoksia. Erilaisten omistajavaihdosten kokonaislukumäärä on todennäköisesti siis noin 6 000–7 000 kappaletta kalenterivuosittain.

Omistajanvaihdokset ovat siis arkipäivää lähes jokaisessa tilitoimistossa. Miten vaihdoksiin pitäisi suhtautua? Tyydynkö vain tekemään sen, mitä asiakas pyytää vai voisinko olla itse aktiivinen toimija ja ansaita jopa lisää rahaa omistajanvaihdostilanteessa? Näiden aiheiden lisäksi puhutaan omistajavaihdosten rahoitusvaihtoehdoista ja asiakkaan aktivoinnista kohti mahdollista omistajavaihdosta.

Puhujina webinaarissa ovat projektipäällikkö Pekka Lankinen Etelä-Karjalan Yrittäjistä, Taloushallintoliiton johtava asiantuntija Janne Fredman sekä senior manager Paavo Martikainen KPMG:ltä.

Ilmoittaudu mukaan kuuntelemaan tästä linkistä!